![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#10
|
|||
|
|||
Hankkikaa kissa tai kaksi.
Samaa tai eri sukupuolta.....haluatteko hiirentappajia lisää...
.Ja pitäkää ne nälkäisinä niin alkaa hiiret vähenemään..... .Lopuksi. Tyhmällä maalaisjärjellä ajateltuna. Hiiretkin hakeutuu lämpimään kun niille tulee kylmä. Eli tulisijojen ja piippujenympäristöön välikatoilla tai sinne missä on vuotoja yläpohjan höyrysulussa. Onnea ja menestystä metsästykseen. ps. Mä laitoin pieneläinverkot kaikkiin avoimiin reikiin välikatoille eikä ole ollut ongelmia sen jälkeen kotona eikä mökillä. ps.ps. Kannattaa pudottaa kaikki talonseinustalla kasvavat kasvit alas sekä kaataa puut joiden oksat ovat lähellä taloa. Sekä lopettaa kaikenlainen lintujen ruokinta joka houkuttelee myös hiiriä. ps.ps.ps. Tai "Jakke ja Sepi" tyyliin nukketalo umpi ikkunoilla jonka sisään auton sisätilalämppäri puhaltamaan lämmintä ilmaa sekä kunnon mustaleima emmental juustoa. Mukavien olojen takaamiseksi. Ja tietysti sisäänkäyntiovelle sopivasti sähköä, nollaa ja vaihetta. Aina kun osuu niihin yhtäaikaa on varmasti käsitelty tapaus. ![]() Eikä kerkee edes 16A nalli napsahtaa......
Viimeksi muokannut H_Nietu : 01.12.2015 15:07 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|