![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Mites saan tosta ln46 hilun ohjauksesta väljät pois? kello asteikolla n. 10min väljää ratissa.. Ja sitte mites tollanen kuormaa haisteleva jarruventtiili säädetään? Omassa tuntuu tarraavan peräpään asfaltilla ennemmin jumiin asti ku etupään. Ristikko homma ei tuntunu ratkeevan millään joten vien maanantaina koneistettavaks ne lenkit siihe 29mm eli DT-25 kokoon niin jatkossa ei tarvii sen kanssa tapella..
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Etuvedon jurina johtuu kardaanista.
MF lainas omastaan kardaania testikäyttöön ja sen kanssa ei jurinoita tule. ISO kiitos! Eli tuossa omassa kardaanissa on jokin vialla...käänsin sitä 180astetta rihloilta ja muuttui jo inhimilliseksi muttei vieläkään ole niin hyvä mitä lainakardaanilla, Pitää soitella paikalliseen koneistamoon ensviikolla jotta onnistuuko tuplanivelellisen tasapainotus. ![]() ![]()
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O Viimeksi muokannut bluevan : 27.11.2015 21:24 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Eikö olis helpompi tilata ne oikeet ristikot vaikka tamgearsilta. Muutenkin ovat erikokoiset ne tuplanivelen ristit ku muut. Näin ainakin oli LN65 hilussa.
__________________
-ISORY OFFROAD-
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Mielestäni noin jo edellä vastasin
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Niin vastasit mut ajattelin kannustaa GrapL:ia ettei tarviis jatkaa ongelman kanssa painimista
![]()
__________________
-ISORY OFFROAD-
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jos auton alustan korkeutta ei ole muutettu ei varsinaisesti tarvii säätää kuormaventtiiliä, sen tangon korkeushan on säädettävissä suhteessa akseliin. Tää tietty edellyttää ettei se venttiili oo jumissa.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Takapyörät on sellaiset, että ne ei saisi jarruttaa ennen etupyöriä. Kuorman lisäys lisää jarrupainetta takana. Etujarrut toimii aina ja jos tuo kuormaventtiili on jumissa menee poljin joko pohjaan ja toisella polkaisulla etujarrut toimii tai sitten takajarrut toimii liikaa... Justiinsa uusin eteen letkun ja putken sekä jarrurummun. Toinen puoli on vielä tekemättä. Tsemppiä kaikille jarruremontoijille. Ai niin unohdin sen kardaanin katsomisen, mutta se taisikin jo selvitä..
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Osaakos joku sanoa tai viitsiikö joku omasta autostaan kokeilla.
Siis kyse ahdonalaisen pumpun toiminnasta, mulla kun ei vaikuta onko letku irti vaiko kiinni. Kokeilin paineilmaa laittaa 1bar tyhjäkäynnillä ollessa niin eikö silloin kuuluisi kierrosten nousta kun polttoainetta pitäisi mennä enemmän? Jotenkin tuntuu että tuo ei toimi kun kerran ei ole vaikutusta onko letku kiinni vaiko irti. |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Päädyinkö tähän kokeilemalla laittaa paineilmaa ensin, mutta letkut ja liittimet kun muistuttaa alipaineletkua. Korjatkaa jos on varmaa tietoa oliko siis alipaine- tai ylipaineletku ja onko eri vuosimalleissa erilaisia ratkaisuja. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=tekniikkamies;1267021]Mulla on tällanen tuntuma, että omassa LN170:sessä 1998 lopulta ruiskutuspumpun päälle menee ALIpaineletku ja jos sen ottaa pois, kulkupuoli on hyvin laimeaa, joskin kone käy muuten normaalisti.
Päädyinkö tähän kokeilemalla laittaa paineilmaa ensin, mutta letkut ja liittimet kun muistuttaa alipaineletkua. Korjatkaa jos on varmaa tietoa oliko siis alipaine- tai ylipaineletku ja onko eri vuosimalleissa erilaisia ratkaisuja.[/QUOT Eikös karaa muokata että se pääsee painumaan alemmas? Imusarjaan tulee painetta kun kerran turbo puhaltaa, sieltä menee letku saastehässäkkään ja pumpulle, eikös siellä painetta ole eikä alipainetta? |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Mä olen siinä käsityksessä, että siellä on myös alipaineletkuja tai putkia ja on vaara asiaan syvällisemmin perehtymättä, että ne menee sekaisin keskenään tee se itse touhuissa.
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
Ei. Ahtopaine siirtää syötönrajoitinta, ei säädä suoraan syöttöä.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Tuota, mulla lienee kalvo rikki tuolta kellosta, pultilla kuitenkin saa painettua karaa alemmas ja ruokamäärä lisääntyy.
|
#14
|
|||
|
|||
![]()
http://www.cros4wd.fi/OrigamiDEAL/in...5,86,372&lang=
Kellään kokemusta? Meinasin vapari Taroon lötkäyttää, käypikö edes? Ja 40% lisää pitoa alkuperäiseen, turbon vai vaparin kytkimeen? |
#15
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 6 (0 jäsentä and 6 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 |