![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Suuttimet ja jakoploki tulossa ensi viikolla, JOS posti kulkee. Sitä minne minä tuon pienen vaahtosammuttimen kokoisen pumpun tungen en ole keksinyt. Alkaa olee sen verran täyteen tungettu tuo konetila. Tympäsee, kun saanut vieläkään suuttimien kärkiä saksasta. Boschilaisia en ala mihinkään suuttimiin tunkemaan, nekun sattuu olemaan nykymittaan valmistettu Intiassa ja aivan täyttä kuraa. Zexel on ihan ok, mutta vaatii yleensä aivan jumalattoman shimmausoperaation Densolaisia koitan saada, mutta menee hetki toimituksessa. Tosin ollaan tuossa koitettu saksan kaverin kanssa hiukan miettiä oisko jotain mahdollisesti alkuperäistä mallia parempaa olemassa, mikä menis paikoilleen ja sais hiukan paremman muotoisen suihkun. Jos löytyy joku, niin tottakai se pitää testata tossa omassa härvelissä Marine puolen suuttimet kuulemma kun on hiukan erillaisilla kärjillä, vaikka sama kansi kuitenkin molemmissa koneissa ![]() Edit: Niin ja semmosta viel, kun tavotteena olisi saada 33'' renkaat tähän ensi kesäksi alle. Eli pitäs jousista korottaa se 1.5'', näin selviäisi ilman casterin ym. muutosta. No koska tällä nyt todennäköisesti tullaan ottamaan hiukan tiukempia lähtöjä joissain kisahommissa, niin miettiny jos laittas pitkän patrollin korosetin alle. Eikö siinä ole hiukan jäykemmät takajouset? Onkohan ne jouset mahdollisesti pitemmät kuin pätkän takajouset vai vain jäykemmät? Ois ihan suotavaa, että auto ois aikasen vaaterissa kuitenkin muuten. Toki se saadaan vaateriin laittamalla eteen niit korokepaloja jousen alle, mutta noin niinkuin lähtökohtasesti. Jos löytyy joku setti jousia ja iskareita käytettynä, niin saa tarjota.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. Viimeksi muokannut Kala92 : 27.11.2015 17:19 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tänään kävin taas hiukan värkkäilemässä. Purin alkuperäisen vesiruutan ohjauksen pois ja siin samalla, kun oli johtotyökalut hollilla, laitoin ton pistokkeen paikalleen. Hyvin passas
![]() Sitten kun kerran syylärin kiinikkeet oli kuivanu, aloin laittelee pakettii alustavasti kasaan. Syyläreiden väliin tuli tollasta teollisuuskumia, mitä oli helppo rälläkällä muotoilla. Näyttää tuossa hiukan raffilta, mutta sipistelin niit viel hiukan rälläkän kanssa. Sit saikin koko paketin kasaan odottamaan flektejä. Hyvin pitäs mahtuu ton syylärin etupuolelle. Sit hain kans Tuusulasta kuppipenkin eräältä palstalaiselta, kiitos siitä! Oli hyvät kaupat. Raahasin jakkaran kämppään rosvoilta turvaan autosta ja en ole varma oliko se yhtään fiksu veto. Kissa meinaan omi jakkaran itselleen samontein ja saa nähä luopuuko se siitä olleskaan ![]()
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Hauskan olonen projekti! Harmivaa tosiaa nuis sais olla läpivirtaava kansi.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
siinähän on siinä paremmassa devils ownin setissä se ohjaus sillai et saat vaikka laukasu 1 ja laukasu 2 trigut, niin ei tartte koko ajan tohottaa ja voit vesimetanolilla herättää ahtimen eka, sit ku se nostaa painetta ni aletaan antamaan vodaa sitten oikeen kunnolla kun tarttee jäähyttää.. muistelen et siinä oli myös pulssiominaisuus. itellä oli menossa coolerin jälkeiseen ahtoputkeen molemmat suuttimet kiinni, koska joteki mietin et ehtis viel paremmin sekottumaan ahtoilman kanssa kun siinä on hetki putkea mitä pitkin ne yhessä kulkee. emt, ei se ainakaan noilla ilmamäärillä pisaroidu, ei edes talvella se on varma, koska tuommonen kone imasee ilmaa ihan helvetisti
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Joo se niitten uusin ohjausboksi sisälsi vaikka mitä hienoja toimintoja. Just se määrän hallinta, että jos alkaa siin 0.7bar, niin silti vasta 1bar kun on lasissa se työntää sen mitä irti saa. Kannattaa lukasta tuo ->http://www.alcohol-injection.com/en/...jection-nozzle
Tuossa kerrotaan mihin kannattaa millonkin suuttimet sijoittaa, jos on vara valita. Minun tapauksessa, kun kyse on pääasiassa lämpöjen hallinnasta, kannattaa suuttimet sijoittaa mahdollisimman lähelle kantta.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Tänäänkään ei suuria tapahtunu. Kävin firman hallilla pesemässä osat ja sen jälkeen pääsikin taas hitsaamaan hitseistä löytyneitä reikiä ahtoputkista. Aivan persiestä hitsata puikolla nuita ahtoputkia ym. Aluksi oli puhe jos kaveri ois migillä räkiny kasaan, mutta eihän se ehtiny. No hitsit näyttää miltä näyttää, aivan sama kuhan pitää. Maalailin sitten hammertaitilla nuit palikoita ja nyt ootellaan jos ensi viikolla tulisi es jotain palikoita mitä sais kiinni.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Eihän se luonto antanu pultata autoon huonosti hitsattuja putkia. Kaikki saumat uusiksi ja niin kauan harjoteltiin hitsausta, että tarvinnu saumoja hioa. Tulihan sitä maalattua lisää palikoita, mutta ei mitään isompaa. Niin ja jotain hyvääkin tapahtu! Uudet käret tulee suuttimiin saksasta 10 päivän sisään! Saa nähä millaset on, mutta merkki ainakin on Denso. Ties vaik sais ennen joulua tulille!
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostettu Gr raidetanko. | Kala92 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 17.12.2012 11:02 |
| Myyty gr napalukot | vexi4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 14.12.2012 11:22 |
| Myyty Gr | Heegi | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 17.12.2011 21:27 |
| 2+3 gr?? | sumpe | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 03.02.2011 08:26 |
| gr | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 02.07.2010 22:06 |