![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=138499 Tuolla tuli käytyä ajelemassa vähän aikaa sitte. Pari kumia muljahti vanteelta, ihmettelin ku ei ennen sitä ole tapahtunut. Taitaa kiinan vanteissa olla vähä eroa. Tälle reissulle vaihoin toisille vanteille kumit. Tänään otin murat pois välistä ku saanu aina täytellä renkaita kun jonnekkin lähteny. Vaan lähti helposti vanteelta. Hyppäsin kumin päälle ni tipahti irti. Pitäsköhän laittaa entisille vanteille?
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Miulla ois laakeroituja saranoita muuten vararengastelineillekin, jos on sellasille tarvetta... |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Possumassalla liimailee kiinni vanteisiin, niin ei niin herkkään putoile. Ja vaikka laittas lokkikehät, niin sisäpuoli kannattaa liimata silti vanteeseen.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Pitää ehkä kehitellä vara renkaalle toisenlainen teline, ettei tartteis siirrellä että laatikoille pääsee. Sen jos jättää matkasta ni varmaan heti ois tarvis. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
jaahans. Sepä ois hilu taas leimattu! Kerralla läpi tietty.
Takajarru kengät laitoin uudet ja käsijarru vaijeria herkistelin siinäpä remontit. Eiku laitoinhan uudet etuparkit/vilkut. katsastusreissun jälkeen otteeseen tuli nyt hj akselit ja 33x11.5 kumit. Saiskos siihen 12.5? Tänään sitte pitbullit vääntelin vanteille, oli aika jetit menemään toisille vanteille millä oli aikaisemmin. Jospa ne pysyykin paremmin päällä. Selkä kyllä taas tykkäs kyttyrää, pieni välilevyn pullistumahan siellä jo onkin. Mut eikös nuo rengas hommat rengasraudoilla parasta jumppaa selkäpotilaalle olekkin? |
#6
|
||||
|
||||
![]()
kappas sitähän on melkein vuosi mennyt ettei olla päivitelty.
ajeltu on. Poika toimitti sillä kesällä elukoille vettä laitumelle. joskus ajettiin vähän pehmeämpääkin kautta. muihinkin työ hommiin joutui nyt ollut taas säiliöautona, polttoainetta kuskattu koneisiin. kunnes tässä yhtenä päivänä otin huoltoon, konehuone turbon seudulta aivan öljyssä. oli painekotelo päässyt löystymään, siivet hangannut pesään jne. tein sille ohitusleikkauksen ja poistin koko ahtimen. Nyt odottaisi tälläinen uutta innostusta. Viimeksi muokannut hiluvitkutin : 08.12.2016 18:08 |
#7
|
||||
|
||||
![]() sinnehän se vnt viimein istu. sattupas säädötkin aika hyvin kerralla, ahtopaine nousee 0.9 ja aikas pienillä kierroksilla entiseen nähden. Riittää mulle. Painekellolla ohjaus, aikasemmasta turbosta otin. Pitäs kai se pakopainemittari vielä virittää niin tuska tietenkin lisääntyis ![]() ja sais sitten trimmattua vielä ahot kohilleen pienillä kierroksillakin. ai niin, onkohan miten vakavaa kun öljynpaluu ei ole suoraan alaspäin? pakopesää ei saanu kuin kolmeen eri asentoon, enkä kehannu muokata pakosarjaa koska turbo kävi suoraan paikalleen. Nyt se sojottaa melkein 45 astetta. Viimeksi muokannut hiluvitkutin : 13.01.2017 18:21 |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
apuva | Rekisteröimätön | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 2 | 11.07.2008 12:37 |
hilux -84.vaihteiston iso puoli ei pelaa??apuva | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.07.2007 20:17 |
apuva!! | pallero | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 26.10.2006 06:34 |
apuva | Chit-Chat | 1 | 23.10.2005 00:26 | |
Apuva! | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 07.11.2003 22:05 |