Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.11.2015, 21:43
hiluvitkutin:n Avatar
hiluvitkutin hiluvitkutin ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.07
Sijainti: keitele, Finland.
Viestit: 2.366
Perusasetus

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=138499
Tuolla tuli käytyä ajelemassa vähän aikaa sitte.
Pari kumia muljahti vanteelta, ihmettelin ku ei ennen sitä ole tapahtunut. Taitaa kiinan vanteissa olla vähä eroa. Tälle reissulle vaihoin toisille vanteille kumit.
Tänään otin murat pois välistä ku saanu aina täytellä renkaita kun jonnekkin lähteny.
Vaan lähti helposti vanteelta. Hyppäsin kumin päälle ni tipahti irti.
Pitäsköhän laittaa entisille vanteille?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.11.2015, 06:26
piipari:n Avatar
piipari piipari ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 13.08.08
Sijainti: Joensuu
Viestit: 804
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hiluvitkutin Näytä viesti
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=138499
Tuolla tuli käytyä ajelemassa vähän aikaa sitte.
Pari kumia muljahti vanteelta, ihmettelin ku ei ennen sitä ole tapahtunut. Taitaa kiinan vanteissa olla vähä eroa. Tälle reissulle vaihoin toisille vanteille kumit.
Tänään otin murat pois välistä ku saanu aina täytellä renkaita kun jonnekkin lähteny.
Vaan lähti helposti vanteelta. Hyppäsin kumin päälle ni tipahti irti.
Pitäsköhän laittaa entisille vanteille?
Joo ei niille safarilla olleille vanteille enää ainakaan, nimim. tinnittää ajoittain. :P
Miulla ois laakeroituja saranoita muuten vararengastelineillekin, jos on sellasille tarvetta...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.11.2015, 06:36
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Possumassalla liimailee kiinni vanteisiin, niin ei niin herkkään putoile. Ja vaikka laittas lokkikehät, niin sisäpuoli kannattaa liimata silti vanteeseen.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.11.2015, 07:50
hiluvitkutin:n Avatar
hiluvitkutin hiluvitkutin ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.07
Sijainti: keitele, Finland.
Viestit: 2.366
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja piipari Näytä viesti
Joo ei niille safarilla olleille vanteille enää ainakaan, nimim. tinnittää ajoittain. :P
Miulla ois laakeroituja saranoita muuten vararengastelineillekin, jos on sellasille tarvetta...
Pitää varmaan mitsuun laittaa nuo "pienet" vanteet jos sen joskus saa ajoon ja jos ne siihen käy. Kakkos koppanen pajero ja vanteet on 10" -20

Pitää ehkä kehitellä vara renkaalle toisenlainen teline, ettei tartteis siirrellä että laatikoille pääsee.
Sen jos jättää matkasta ni varmaan heti ois tarvis.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.02.2016, 16:38
hiluvitkutin:n Avatar
hiluvitkutin hiluvitkutin ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.07
Sijainti: keitele, Finland.
Viestit: 2.366
Perusasetus

jaahans. Sepä ois hilu taas leimattu! Kerralla läpi tietty.
Takajarru kengät laitoin uudet ja käsijarru vaijeria herkistelin siinäpä remontit.
Eiku laitoinhan uudet etuparkit/vilkut.
katsastusreissun jälkeen

otteeseen tuli nyt hj akselit ja 33x11.5 kumit. Saiskos siihen 12.5?

Tänään sitte pitbullit vääntelin vanteille, oli aika jetit menemään toisille vanteille millä oli aikaisemmin. Jospa ne pysyykin paremmin päällä.
Selkä kyllä taas tykkäs kyttyrää, pieni välilevyn pullistumahan siellä jo onkin.
Mut eikös nuo rengas hommat rengasraudoilla parasta jumppaa selkäpotilaalle olekkin?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 08.12.2016, 18:06
hiluvitkutin:n Avatar
hiluvitkutin hiluvitkutin ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.07
Sijainti: keitele, Finland.
Viestit: 2.366
Perusasetus

kappas sitähän on melkein vuosi mennyt ettei olla päivitelty.
ajeltu on. Poika toimitti sillä kesällä elukoille vettä laitumelle.

joskus ajettiin vähän pehmeämpääkin kautta.
muihinkin työ hommiin joutui

nyt ollut taas säiliöautona, polttoainetta kuskattu koneisiin.
kunnes tässä yhtenä päivänä otin huoltoon, konehuone turbon seudulta aivan öljyssä.

oli painekotelo päässyt löystymään, siivet hangannut pesään jne.
tein sille ohitusleikkauksen ja poistin koko ahtimen.
Nyt odottaisi tälläinen uutta innostusta.

Viimeksi muokannut hiluvitkutin : 08.12.2016 18:08
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.01.2017, 18:13
hiluvitkutin:n Avatar
hiluvitkutin hiluvitkutin ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.07
Sijainti: keitele, Finland.
Viestit: 2.366
Perusasetus



sinnehän se vnt viimein istu.
sattupas säädötkin aika hyvin kerralla, ahtopaine nousee 0.9 ja aikas pienillä kierroksilla entiseen nähden. Riittää mulle.
Painekellolla ohjaus, aikasemmasta turbosta otin.
Pitäs kai se pakopainemittari vielä virittää niin tuska tietenkin lisääntyis
ja sais sitten trimmattua vielä ahot kohilleen pienillä kierroksillakin.
ai niin, onkohan miten vakavaa kun öljynpaluu ei ole suoraan alaspäin?
pakopesää ei saanu kuin kolmeen eri asentoon, enkä kehannu muokata pakosarjaa koska turbo kävi suoraan paikalleen.
Nyt se sojottaa melkein 45 astetta.

Viimeksi muokannut hiluvitkutin : 13.01.2017 18:21
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 13.01.2017, 18:32
Marso Marso ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.07.12
Sijainti: Suomi
Viestit: 195
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hiluvitkutin Näytä viesti

sinnehän se vnt viimein istu.
sattupas säädötkin aika hyvin kerralla, ahtopaine nousee 0.9 ja aikas pienillä kierroksilla entiseen nähden. Riittää mulle.
Painekellolla ohjaus, aikasemmasta turbosta otin.
Pitäs kai se pakopainemittari vielä virittää niin tuska tietenkin lisääntyis
ja sais sitten trimmattua vielä ahot kohilleen pienillä kierroksillakin.
ai niin, onkohan miten vakavaa kun öljynpaluu ei ole suoraan alaspäin?
pakopesää ei saanu kuin kolmeen eri asentoon, enkä kehannu muokata pakosarjaa koska turbo kävi suoraan paikalleen.
Nyt se sojottaa melkein 45 astetta.
Kyllä se kannattaa laittaa suoraan alas se öljynpaluu, riskinä muuten tulviminen, jolloin öljyt painuu suoraan kompuralle tai pakopuolelle. Itse otin sieltä sen jousisokan pois, joka "rajoitti" asentoa. Siihenkin löytyi täältä palstalta ohjeet. Eikä varmasti lähde turbon keskiö pyörimään silti ympyrää turbiinikotelossa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
apuva Rekisteröimätön Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? 2 11.07.2008 12:37
hilux -84.vaihteiston iso puoli ei pelaa??apuva henteri Tekniikka & Jutustelu 4 16.07.2007 20:17
apuva!! pallero Tekniikka & Jutustelu 3 26.10.2006 06:34
apuva Chit-Chat 1 23.10.2005 00:26
Apuva! Tekniikka & Jutustelu 6 07.11.2003 22:05


Sivu luotu: 12:58 (GMT +2).