![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Määrä säädetään suuttimilla kohalleen suhteessa moottorin kokoon ja max ahtopaineeseen. Merkitystä hiukkasen myös noilla lämmöillä. Nuita suuttimia saa vissiin ainakin 13 eri koossa. Tavotteena ois, että kun ahdot yli 1.1bar, niin vesiruutta työntää osapuilleen 700ml/min. Jos ois oikein kova jätkä ja rahoissaan, niin vois laittaa sen boxsin millä saa säädettyä määrää ja alkamisaikaa ahtojen mukaan, mutta mennään nyt tällä ''kaikki peliin 1.1bar'' systeemillä. Luulis ainakin olevan toimintavarmempi, kun ole ylimäärästä sähköä niin paljon.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tänään en taas oikein saanu mitää kovin näkyvää aikaseksi.
Keulasta purin kaikki ylimääräset hilppeet vekkaan. Sitten aloin sovittelee lisäjärjestelmän kennoa kohilleen ja kun sain mieleisen paketin keulille, aloin hitsaamaan nuit kiinikkeitä. Pitää viel hakee jotain kumimattoo tohon syylärien kiinnikkeiden väliin huomenna ja liimailla ne paikalleen. Sit vois saada koko paketin taas kasaan kuhan 14'' flektit tulis. No siinä sitten aloin miettimään,kuinka jo ennestään tiukka maski sopii enää keulille. Huonosti. Ei muuta kuin rälläkkä kouraan ja maskista ylimääräiset muovit vekkaan. Nyt mahtuu kaikki kennot taas maskin taakse ja saa jopa otettua ne yksitellen pois, kun ennen piti koko perhanan paketti nostaa jos jotain halusi tehä.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tänään sitten sain kennot paikalleen. Tai no se varsinainen syyläri jäi viel pois kun piti kiinnikkeet maalata viel, mutta se kuitenkin pitää irrottaa taas kun tulee flektit.
Maskinkin sain nyt paljon kivuttomammin paikalleen kuin ennen. Tuli noi coolerin vesiletkut kans haettua etrasta ja jotain teollisuuskumia syyläreiden kiinnikkeiden väliin. Motonetistakin löyty se kaivattu pistoke ilman ylimääräistä vaivaa.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Suuttimet ja jakoploki tulossa ensi viikolla, JOS posti kulkee. Sitä minne minä tuon pienen vaahtosammuttimen kokoisen pumpun tungen en ole keksinyt. Alkaa olee sen verran täyteen tungettu tuo konetila.
Tympäsee, kun saanut vieläkään suuttimien kärkiä saksasta. Boschilaisia en ala mihinkään suuttimiin tunkemaan, nekun sattuu olemaan nykymittaan valmistettu Intiassa ja aivan täyttä kuraa. Zexel on ihan ok, mutta vaatii yleensä aivan jumalattoman shimmausoperaation ![]() Tosin ollaan tuossa koitettu saksan kaverin kanssa hiukan miettiä oisko jotain mahdollisesti alkuperäistä mallia parempaa olemassa, mikä menis paikoilleen ja sais hiukan paremman muotoisen suihkun. Jos löytyy joku, niin tottakai se pitää testata tossa omassa härvelissä ![]() ![]() Edit: Niin ja semmosta viel, kun tavotteena olisi saada 33'' renkaat tähän ensi kesäksi alle. Eli pitäs jousista korottaa se 1.5'', näin selviäisi ilman casterin ym. muutosta. No koska tällä nyt todennäköisesti tullaan ottamaan hiukan tiukempia lähtöjä joissain kisahommissa, niin miettiny jos laittas pitkän patrollin korosetin alle. Eikö siinä ole hiukan jäykemmät takajouset? Onkohan ne jouset mahdollisesti pitemmät kuin pätkän takajouset vai vain jäykemmät? Ois ihan suotavaa, että auto ois aikasen vaaterissa kuitenkin muuten. Toki se saadaan vaateriin laittamalla eteen niit korokepaloja jousen alle, mutta noin niinkuin lähtökohtasesti. Jos löytyy joku setti jousia ja iskareita käytettynä, niin saa tarjota.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. Viimeksi muokannut Kala92 : 27.11.2015 17:19 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tänään kävin taas hiukan värkkäilemässä. Purin alkuperäisen vesiruutan ohjauksen pois ja siin samalla, kun oli johtotyökalut hollilla, laitoin ton pistokkeen paikalleen. Hyvin passas
![]() Sitten kun kerran syylärin kiinikkeet oli kuivanu, aloin laittelee pakettii alustavasti kasaan. Syyläreiden väliin tuli tollasta teollisuuskumia, mitä oli helppo rälläkällä muotoilla. Näyttää tuossa hiukan raffilta, mutta sipistelin niit viel hiukan rälläkän kanssa. Sit saikin koko paketin kasaan odottamaan flektejä. Hyvin pitäs mahtuu ton syylärin etupuolelle. Sit hain kans Tuusulasta kuppipenkin eräältä palstalaiselta, kiitos siitä! Oli hyvät kaupat. Raahasin jakkaran kämppään rosvoilta turvaan autosta ja en ole varma oliko se yhtään fiksu veto. Kissa meinaan omi jakkaran itselleen samontein ja saa nähä luopuuko se siitä olleskaan ![]()
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Hauskan olonen projekti! Harmivaa tosiaa nuis sais olla läpivirtaava kansi.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
siinähän on siinä paremmassa devils ownin setissä se ohjaus sillai et saat vaikka laukasu 1 ja laukasu 2 trigut, niin ei tartte koko ajan tohottaa ja voit vesimetanolilla herättää ahtimen eka, sit ku se nostaa painetta ni aletaan antamaan vodaa sitten oikeen kunnolla kun tarttee jäähyttää.. muistelen et siinä oli myös pulssiominaisuus. itellä oli menossa coolerin jälkeiseen ahtoputkeen molemmat suuttimet kiinni, koska joteki mietin et ehtis viel paremmin sekottumaan ahtoilman kanssa kun siinä on hetki putkea mitä pitkin ne yhessä kulkee. emt, ei se ainakaan noilla ilmamäärillä pisaroidu, ei edes talvella se on varma, koska tuommonen kone imasee ilmaa ihan helvetisti
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Gr raidetanko. | Kala92 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 17.12.2012 11:02 |
Myyty gr napalukot | vexi4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 14.12.2012 11:22 |
Myyty Gr | Heegi | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 17.12.2011 21:27 |
2+3 gr?? | sumpe | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 03.02.2011 08:26 |
gr | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 02.07.2010 22:06 |