![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Joo, tässä on vielä ehkä vähän paremmat kuvat tuosta mysteeripiuhasta, vaikka huonojahan nää kaikki on. Tuskin se mikään hurjan tärkeä on, kun ilman sitäkin on pärjännyt monta kuukautta. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() http://toyotamarket.ru/eu/781520/017/4/8401/1/ |
|
||||
|
||||
![]()
tulevaisuudessa kun proppua avaat niin terävä napautus siihen ensin vasaralla.siis ei ihan hulluna vaan sellanen napakka.
sen jälkeen irtoo ihan tosta vaan
|
||||
|
||||
![]()
-tjl, no juu olisin lyönytkin, mutta ei siellä mahtunut lyömään kunnolla. Naputteluksi jäi.
![]() -jesse89, hehkut toimii mielestäni ihan ok np. -Rohmo, onhan se vastakappalekin tuossa, mutta en ole uskaltanut kytkeä, jos se on vaikka se "autosi tuhoutuu automaattisesti viiden sekunnin kuluttua"-piuha. ![]() ...Niiin ja Der_Alte, jaa se pitää ollakin Abbaa, mie ku oon tuota Antti Tuiskua yrittänyt soittaa näille... ![]()
- En pidä teistä. Viimeksi muokannut perkei : 24.11.2015 20:18 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Kyllähän mie sen irrallaan huomasin jo aikoja sitten kun vaihdoin polttoainesuodattimen. Oon antanut sen olla kun kaikki toimii. Tarviikin muistaa kysyä tietääkö ex-omistaja, oon menossa käymään siellä lähiaikoina.
|
||||
|
||||
![]()
Menikö piuha pa-suodattimen jalkaan? ..jos menee ni onks tollases lämmitysvastusta naftalle ?
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Kun löydät niin kytke kiinni ja jos ei tuu mistään savua niin homma hoidossa ![]() ![]() T Rohmo ps.hojossa mulla on tommosia irrallisia tulppia vaikka kuinka paljon ![]() ![]() silti hojo vaan rokkaa ![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Lj70 päälaatikko ja jakkis | vv87 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 24.04.2015 05:24 |
Ostetaan LJ70 peilit ja takalyhdyt | Redbull | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 26.09.2013 19:02 |
Ostetaan LJ70 takalyhdyt ja peilit | Redbull | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 03.09.2013 23:51 |
Myyty lj70:n peilejä ja snorkkeli | koboltti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 10 | 15.06.2013 22:31 |
Myydään Lj70 startti ja laturi. | ToyotaHj60 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 17.05.2012 15:41 |