![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#126
|
||||
|
||||
![]()
Senhän saa tarvittaessa öljyropun paikalle. Kannattaako laittaa? No eihän siitä haittaakan ole
|
#127
|
||||
|
||||
![]()
Öljypohja haettu ammattiopistolta.
Hyvältä näyttää, olisihan tuosta voinut vähän enemmänkin leikata. Hiton tiukassa on tuo vanha tiiviste, saa nähdä millä keinolla lähtee. Ei uskalla hirveästi raapia että säilyy pinta tasaisena. Viimeksi muokannut vuorimies : 03.05.2018 08:00 |
#128
|
||||
|
||||
![]()
Tällänen laikka kiinni hiomakoneeseen ni ei mee tasopinta kieroks, tosi kätevä noiden vanhojen tiivisteiden irrotukseen.
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#129
|
||||
|
||||
![]()
Oujea. Kokeilen ensin mattoveitsellä isoimmat ja tiivistepoistoaineella loput. Uusitiiviste vielä tiivisteliimalla.
|
#130
|
||||
|
||||
![]()
Vanhatiiviste raavittu mattoveitsen ja poistoaineen kanssa niin hyvinkuin osas. Todella tiukassa oli. Uusitiiviste liiman kanssa pois, ohut palko kumpaankin pintaan. Jos huomenna saisi koneen kiinni! Tämähän rupeaa lähestymän sitä kaukaista hetkeä kun tällä pääsee ajamaan. Ajoa odotellen, varsinkin kun ei ole tällä kunnolla koskaan päässyt ajamaan, parit siirtoajot heikosti pelittävillä koneilla.
|
#131
|
||||
|
||||
![]() |
#132
|
|||
|
|||
![]()
ÖLJYPOHJAN LEIKKAUS
Kyllä tuo riittää; omastani leikattiin huomattavasti vähemmän, eikä ottanut enää murikkaan. (Riippuu tietysti myös jousista ja pohjaanlyöntikumeista.) |
#133
|
||||
|
||||
![]()
Nyt on volskissakin oikea kone!
Tais olla merkki että on tarpeeksi tiukalla pultit: Kone paikalleen. Koneen kiinnikkeet kyllä vähän arvelluttaa mutta jospa ne kelpais näin alkuun. Ilmanputsariakaan ei tarvitse vissiin vaihtaa kun on koppa kiinni iskaritornissa ![]() |
#134
|
||||
|
||||
![]() Ro
Jotenkin näyttää, että kone ois kovin alhaalla ... ?
Saatko putsarikotelolle vähän tilaa nostamalla siltä puolelta sentin pari ? Mun profiilissa jotain kuvia vastaavasta, tosin ei ollu ilmaputsarikoteloa, kuvat 432 ja 433
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#135
|
||||
|
||||
![]()
Taytyy korotella sopivalle kohdalla kone sitten kun koppa on päällä. Se oli melko hyvässä asennossa ennen kuin nostin pois, mutta korkopalikat kun on mennyt hukkaan niin ei heti sattunut kohdalleen.
|
#136
|
||||
|
||||
![]()
Mun geestä näyttäis puuttuvan kallistuksenvakaajan kiinnityspaikat kokonaan. Edessä kuuluisi olla tuossa korin kiinnityspisteen vieressä. Mites takana?
|
#137
|
||||
|
||||
![]()
Sattuisko kellään olemaan ylimääräistä migin euroadapteria missä on pitkittäinen mutterikiinnitys, pääsis hitsailemaan. Kiinasta varmaan täytyy tilata. Uusi trafimetin poltin ja vääränlainen adapteri saapui jo postista. Pariin viikkoon ei pääse tekemään mitään kun täytyy lähteä pääkaupunkiin perjantaina pidemmäksi aikaa. Kerkeää varmaan tekniikanvaihto säännöt muuttua ennen kuin tän saa muutoskatsastettua.
|
#138
|
||||
|
||||
![]()
http://www.ebay.co.uk/itm/Euro-Panel...item33a48b049d
Tuollainen pitäisi tulla parin viikon sisällä kiinasta. |
#139
|
||||
|
||||
![]()
Taka-akselissako? Siellä ei ole kallistuksenvakaajaa. Edessä siis on korissa puslalla varustetut "riipukkeet" ja vakaaja kiinnittyy tukivarsiin pannalla/pulteilla (+ sopivasti muotoiltu aluslevy ja tietenkin kumiholkki on vakaajan ympärillä)
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
#140
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#141
|
||||
|
||||
![]()
Eli tuosta se vissiin puuttuu. Mietin meinaan jonkun kerran että mihinkäs ton vakaan pitäis tulla kiinni
|
#142
|
||||
|
||||
![]()
Näyttäis wanhan silmään siltä, että joku on modannut noita etummaisia korikannakkeita hiuka W463 tyylisiks, saadakseen tilaa renkaalle.
Ei tuu vakaaja noihin, vaan noiden kannakkeiden vieressä sisäpuolella on olleet kiinnikkeet, jollen ihan höpöjä muistele.
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 14.10.2015 20:05 |
#143
|
||||
|
||||
![]()
Nimenomaan sitä tarkoitin rungon ja kannakkeen väliin. Googlella en löytänyt kuvaa siitä mutta sun kuvista (kuva 425)sen bongasin.
Viimeksi muokannut vuorimies : 14.10.2015 20:28 |
#144
|
||||
|
||||
![]()
Motivaatio kuva ennen purkua.
![]() Ne käännetyt pellit olis hyvät tai sitten levikkeet pois. |
#145
|
||||
|
||||
![]()
Tänään tulee UPSin kyydissä uudet laakerit ja muuta kivaa. Tänään myös siirtyy runko kotitalliin, ei tarvitse ajella enää pitkin maakuntaa. Illalla pääsee laittelemaan uutta osaa kiinni ja ehkä vähän hitsailemaan kun sain hakaksen kuntoon, vaikka kyllä vielä langan syöttö vähän takkuaa. Se on kun laittais rahaa pankkiin kun Geetä kunnostaa
![]() |
#146
|
||||
|
||||
![]()
Onko moottori vaihdelaatikko paketti varmasti oikealla kohdalla? Välikardaani on lyhennetty? Ja vaihdelaatikon kannatinpalkki on takimmaisissa reijissä?
|
#147
|
||||
|
||||
![]()
Välikardaani on mallia lyhyt ja moottoria ei taaemmaksi saa kun ottaa tulipeltiin kiinni.
|
#148
|
||||
|
||||
![]()
Runko hilattu kotia ja uudet laakerit ja jarruosat kuitattu
![]() |
#149
|
||||
|
||||
![]()
Runko on saatu talliin ja laakeriremppa aloitettu.. ei kerennyt pitkälle kun ei auennut mutteri (itsetehdyllä hylsyllä, sisältyi kauppaan). Hylsy tilattu Mersulta, kustansi 77e ja maahantuojan viimeinen. Maanantaina jatkuu laakerihommat. Viikonloppuna jos saisi tehtyä hitsaushommat, jotka jo aloitettu jousen kannekkeesta.
Olishan sitä saanu reilulla satkulla englannista setin missä olis ollut 4-5 erillaista hylsyä, mutta olis mennyt hetki ennenkuin olis ollut käpälässä ja laatu kysymysmerkillä. Jousen yläpään kikkare Viimeksi muokannut vuorimies : 13.11.2015 14:18 Perustelu: Kirj.virheitä korjattu |
#150
|
||||
|
||||
![]()
Tänään sain vaidettua uudet takajarrusylinterit ja laitettua
uuden käsijarruvaijerin vasemmallekkin puolelle. Jarrurummun pultti tuli patkästyä myös uusi. Etujarrujen männät senverran ruosteessa ettei hiomapaperit auta. Muuten oli kyllä yllättävän herkät liikkumaan. Uudet satulat tulee joskus |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzuki SJ 413 kunnostelua metsästyskäyttöön | BillyJoe | Maasturiprojektit | 50 | 12.12.2020 12:17 |
v6 haperon kunnostelua | nkpaja | Maasturiprojektit | 39 | 24.05.2015 23:42 |
Myydään geen murrokset | kekka | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 30.07.2013 17:45 |
Huuto geen osia | risukärsä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 29.06.2012 16:39 |
O: geen levikkeet | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 14.02.2007 15:22 |