![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Kiitos vastauksista. Kyllä se niin taitaa olla että joutuu tyytymään pienempään. katotaan mitä hyllyissä pyörii. Tohon hx40ppiin ois löytynyt vain laajaskaala eri pakopesiä naurettavan pienestä naurettavan suureen. Mottia en tänään lähtenyt ylös nostelemaan, mutta jotain aikaansaannosta tuli. ![]() Ahdasta tosiaan oli eikä oikeestaan kennoa isompaa voisi laittaakkaan. sinneppähän sujahti. maski ja puskuri mahtuu nyt olemaan nätisti, tosin maskia piti vähän modifoida. Orkkis konepellin lukkosydeemin hylkäsin ja tilalle laittelen semmoiset siistit ja hillityt upotettavat lukot, niistä kuvaa kunhan saapuu. Nimimerkki perkei, en nyt tänne foorumille siitä mitään ihmeellistä kirjoittele, kun on aika kaukana offiautosta. ![]() ![]() Mutta käys lukasee. täällä sillä on ihan oma kertomus. http://volvolandia.fi/index.php/topic,15.new.html#new Ps. jos siellä on muitakin volvo ukkoja tätä lukemassa niin saa ja kannattaa rekisteröityä tuonne foorumille. Jutustelua ja rakentamista rennoin rantein. ![]()
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kiitos linkistä!
__________________
- En pidä teistä. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Pitää tulla seinän toiselle puolle joku päivä ihmettelemään tai tuu koputtelee ovee jos päivällä pyörähät pajalla.
__________________
M.O.C |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tokihan pienellä pakopesällä tuon saa heräämään hyvin,ja eipähän ihan ensimmäiseksi pullon kaulaksi muodostuis turbo. Vähän joutuu ehkä menemään yritys/erehdys taktiikalla ennekuin toimiva pesä löytyy.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Päivää, eipä ole tullut kirjoteltua tänne mitään hetkeen kun on ollut vähän kaikenlaista muuta.
No joka tapauksessa tämä on saatu tekniikan osalta valmiiksi jo aikapäiviä sitten. Koeajo lenkkiä tullut jo useita tuhansia ympäri suomen Talvella mm. käytiin kelkkailemassa tuola pohjoisessa. ![]() ![]() Vetua tosiaan vapariin nähden on aika törkeästi. Isohko borgwarner, tosi hyvin virtaava homemade peltipakosarja, iso laatu kuuleri ja 3,5" rosteri putkisto. 33x12.5 10x15 vanteella sauhuaa hyvin vielä kolmos vaihteellakin. ![]() ![]() ![]() Kertakaikkiaan miellyttävä peli. Ausseista tuli 3" bodyliftkit, ajatuksena saada jotain isompaa mahtumaan alle. Maastoautotarvikkeen myymä HD kytkin käy tosiaan bolton paikoilleen näihin ja ei tunnu luistavan isoillakaan paineilla/väännöillä Seuraavaksi otetaan kansi pöydälle hiposteluun, vaikkei vielä millään lailla oireilekkaan. Pumpulle pitäisi jotain keksiä. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Jaahas täältä on kaikki kovalla työllä lisätyt kuvat häipyneet.
![]() Ohessa pari kuvaa kuitenkin lähimenneisyydestä. Tekniikka paikallaan on edelleen jälkiahdettu 2l + rikkonainen g52 Tekniikan vaihdos jämäkämpään on ollut tapetilla. Variaatio1: Pukissa on 1KZ-TE moottori johon pitäisi kansi laitattaa ja koska koneen perässä on ollut automaattiaski tarvitsen moottorin perään myös vauhtipyörän, kytkimen ja vaihdelaatikon. Jos jollain on em. Osia ylimääräsenä niin saa tarjota Variaatio2: esim r150 laatikon kytkinkopan hitsauttaa toiselle kaaviolle ja pellin alle piilottaa esim Volvon bensiinikoneen.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Volvon T5 tai T6 moottori ei varmaan ois yhtään huono vaihtoehto. Lensulle loota hitsaukseen ja moottoriin inan vakiota isompi hyrrä kiinni ja 400hp pihalle ihan ok vääntökäyrällä.
![]() Toki välitykset saakin olla sitten tosiaan kunnossa tai rupee olee pikkuykköselläkin jo melkosta ravia
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hilarius-hiiri on paha! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 14:25 |