Jep, kyllä pajakameli näki oikein, rautaa on lattia

. Näppärää sinäänsä kun hitsatessa voi vaikka unohtaa maakaapelin johonkin jos kappale on lattialla

. Systeemi on sellainen että tuonne ajetaan suoraan kakkoskerrokseen, tuossa alapuolella on sitten vielä toinen kerros. Se on myös siitä hyvä että kun makaa lattialla niin se ei ole kylmä, vaan "huoneenlämpöinen". Tiiä siitä sitten onko nää kunnolla tehty vai ei, itellä jotenki sellane fiilis että jos kunnolla ois tehny niin kori ois pois rungolta mutta ei siihen jaksanu ruveta kun ei ole noita nostureita tms. Tilakin on aika matala.
Tuollanen 1.9 td vois olla mielenkiintoinen kokeilla, vääntö vie varmaan melko kivasti tuollaista kopperoa!
Peränivelen kulma muuttui kyllä hiukan kun se toteutettiin pulttikiinnitteisenä. En tiedä tuliko mainittua mutta ryöstettiin semmone 240 Volvosta. Sopii suoraan vitaran vastakappaleeseen, ja niitä on jokasen pilteman & moponetin hyllyssä. Onkos sulla
LAALAA vielä niitä maankuuja "kamperin korjaajia" ylimääräsenä?