![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#28
|
|||
|
|||
|
Onko muilla ollut ongelmia 2lt:n vesipumpun hihnapyörän linjauksessa?
Vaihdoin LJ70:n tuulettimen viskokytkimen ja samalla totesin, että vesipumpun hihnapyörä on linjasta melkein hihnan leveyden edessä. Laitoin vain yhden hihnan tuulettimen hihnapyörän taaimmaiseen uraan ja laturin+kampiakselin hihnapyörien etummaiseen uraan kun olivat melkein linjassa. Mutta ei tuo hihna näytä kestävän. Lopulta päädyin siihen, että poistin tuulettimen ja toin kolmella prikalla hihnapyörää eteenpäin. Nyt se on linjassa. Tuolla virityksellä auto pysyy ajossa, mutta korjattava se on. Mistä luulette johtuvan tuon, että vesipumpun hihnapyörä ei ole linjassa? Onko noita vesipumppuja eri mittaisilla akseleilla eli olisiko vesipumppu väärä? Voiko hihnapyörän kiinnityslaippa liikkua itsekseen noin paljon? Hihnapyöräkin voi tietysti olla väärä. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 2L-II halkoo mäntiä | Ippe69 | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 17.07.2015 22:52 |
| Ostetaan 2l-II Hiluxiin vm.89, +0,50 ylikoon mäntä ja perälaudan muovikahva. | Arttud | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 16.10.2014 12:03 |
| Ostettu toyota 2L-II koneen hihnapyörä | lepoantti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 28.01.2010 19:40 |
| Myydään toyota 2l-II moottori+vaihteisto hilux | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 02.07.2009 13:38 |
| Toyota 2L-T II manuaali | -MaTTi- | Linkit | 1 | 18.10.2006 10:39 |