![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Hyvä homma ![]() Millä mittakaavalla imastu ja onko kiinteistörajat mukana?
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kiinteistörajat eivät kuulu maanmittauslaitoksen avoimen datan piiriin vaan ovat maksullista tietoa, joten niitä ei ole sisällytetty. Näissä pitää muistaa toimia siten kuin materiaalin lisenssiehdot määräävät. Viimeksi muokannut Mylppy : 19.10.2015 16:39 Perustelu: Lisätty linkki. |
|
|||
|
|||
![]()
Copypastea linkistä:
Tuote sopii käytettäväksi mittakaavavälillä 1:8 000 -1:20 000. Eipä tuolla nyt sinällään väliä, jos tarvii tarkempaa joltain alueelta niin taikoo itse. Oletus mulla oli että kaikki karttapaikassa näkyvä ois käytettävissä mutta oli väärin oletettu.
|
||||
|
||||
![]()
Ainakin Retkikartasta (sama karttadata) kun kattoo niin kaikki sama sisältö löytyy jo 1:25000 kartasta, sitä tarkemmasta ne vaan erottuu helpommin/suurempana. 1:8000 kartasta näkyy kaikki jo ihan kivasti joten sitä tarkempaan tuskin kannattaa edes kaipailla.
|
||||
|
||||
![]()
Minä en saanut tuota ladattua Zippiä auki. Pyytelee jotain levyä ? koneeseen.
Auttakee!
|
|||
|
|||
![]()
Kokeile toisella koneella aukeaako paketti. Jollei toimi, niin lataa varmuudenvuoksi uudelleen paketti. Itse tuossa testasin ladata paketin ihan normaalisti toisella windows 7 koneella, niin aukesi ongelmitta ihan windowsin omalla tiedostonhallinnalla kyseinen paketti.
|
|
||||
|
||||
![]()
Perhana, mulle kävi niin että sain kartan ladattua ja purettua mutta kun ei oo tilaa tabletille tallentaa sitä laitteen muistiin.. Ja kun tallentaa sen muistikortille niin ozi ei osaa hakee sieltä automaattisesti..
Milläköhän sen sais lohkottua järkevästi vaikka kahteen osaan? Vaikka yläosa Suomesta ja sit toinen olis alaosasta, Vai pitääkö vaan ottaa puolet tiedostoista ja tallentaa ne tabin muistiin ja toivoo et ei jäänyt mitään alueita välistä pois.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() edit: lataa vain kotiin 1,7gig ja on mukamas valmis? ( juu ei ole HDD täys)....! now what? kokeillut "säästa tiedosto" ym konstit ei vaan lataa! ![]()
discovery 1 -98 V8 projekti "Fenix" "".......British humour......!" Viimeksi muokannut lacrits68 : 24.11.2015 22:01 |
|
||||
|
||||
![]() Ei onnistu
Yrittänyt muutaman kerran eri päivinä mutta ei tule kokonaan läpi. Vika voi tietysti olla missä vain, taloyhtiön kuidussa, omassa wifissä tai hitaassa koneessa. Jospa tämän saisi tikulla/kortilla purettuna sopivaa korvausta vastaan? Jostain?
|
![]() |
Luokat |
kartta, maastokartta, oziexplorer |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Oziexplorer kartat, kuva- ja maptiedostot kiertoon | H_Nietu | Tekniikka & Jutustelu | 91 | 30.06.2022 10:02 |
OziExplorer ongelma!! | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 13.08.2018 07:13 |
oziexplorer ce hakkikseen | jamppa.w | Tekniikka & Jutustelu | 160 | 19.02.2018 18:19 |
Mistä Oziexplorer | Ellunkana | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.09.2009 07:40 |
Oziexplorer ja Garmin SuomiPro | Ellunkana | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 02.09.2009 22:31 |