Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 22.01.2005, 22:18
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.119
Perusasetus

Se on ADD, eli alipainekello joka siirtää holkin vas. vetoakselin päälle kytkettäessä neliveto päälle. Siinä on sähköinen ohjaus alipaineelle, sitä ne johdot meinaa.
Eli takavedolla vetarit pyörii, mutta toinen ei mene perään asti tuon käikäleen takia. Tasauspyörästö siis rullaa oik. vetarin käyttämänä, mutta kardaani ei pyöri. Tavallaan 50% napalukko.

Lue tarkemmin toiminta: http://www.off-road.com/toyota/tech/add/

Mikähän välitys tossa sun perässä on? Ittellä kans UUSI 4Runnerin etuperä 4.875 välityksellä. Voitais vaihtaa jos sulla on 4.100 välitys. Ja saa ton munkin perän ostaa jos ken tarvitsee...
**PERÄ MYYTY**

Misäs tommonen Toyotan poistoromukasa sijaitsee? Oliko muutakin Runneri-osaa?



Edited by - -MaTTi- on 25/01/2005 17:59:21
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
toimiiko kitkalukko etuperässä? hj Tekniikka & Jutustelu 30 29.04.2015 09:08
6 sylinteriä, vain 4 toimii, mikä vikana? Revolver Tekniikka & Jutustelu 39 20.03.2008 14:32
Mikä mättää Patrollin etuperässä? SKO Tekniikka & Jutustelu 13 28.06.2006 09:07
Rangen etuperässä väljää. Tekniikka & Jutustelu 1 27.06.2005 16:56
Lukkojen kytkentä sähköllä? Grau Tekniikka & Jutustelu 2 09.10.2004 00:50


Sivu luotu: 22:12 (GMT +2).