![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Se on ADD, eli alipainekello joka siirtää holkin vas. vetoakselin päälle kytkettäessä neliveto päälle. Siinä on sähköinen ohjaus alipaineelle, sitä ne johdot meinaa.
Eli takavedolla vetarit pyörii, mutta toinen ei mene perään asti tuon käikäleen takia. Tasauspyörästö siis rullaa oik. vetarin käyttämänä, mutta kardaani ei pyöri. Tavallaan 50% napalukko. Lue tarkemmin toiminta: http://www.off-road.com/toyota/tech/add/ Mikähän välitys tossa sun perässä on? Ittellä kans UUSI 4Runnerin etuperä 4.875 välityksellä. Voitais vaihtaa jos sulla on 4.100 välitys. Ja saa ton munkin perän ostaa jos ken tarvitsee... **PERÄ MYYTY** Misäs tommonen Toyotan poistoromukasa sijaitsee? Oliko muutakin Runneri-osaa? Edited by - -MaTTi- on 25/01/2005 17:59:21 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| toimiiko kitkalukko etuperässä? | hj | Tekniikka & Jutustelu | 30 | 29.04.2015 09:08 |
| 6 sylinteriä, vain 4 toimii, mikä vikana? | Revolver | Tekniikka & Jutustelu | 39 | 20.03.2008 14:32 |
| Mikä mättää Patrollin etuperässä? | SKO | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 28.06.2006 09:07 |
| Rangen etuperässä väljää. | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.06.2005 16:56 | |
| Lukkojen kytkentä sähköllä? | Grau | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.10.2004 00:50 |