Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.10.2015, 09:18
Ab3:n Avatar
Ab3 Ab3 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.14
Sijainti: Joensuu
Viestit: 775
Perusasetus

No siis hyvät ja huonot puolet on molemmissa. Mekaanisen otan pois ihan because-of saan etuylitykset ihan olemattomiks. Sähkövirpan saa sen verran sisemmälle kun mekaanisen, että se saapi olla just niin. Mekaanista taakse en ajattele, kun auto on kuitenki 2+4paku, ja suunnitelmana on säilyttää paikkaluku käyttökelpoisena että saa kaikki alanmiehet kesäpäivänä kyytiin.

Ja jos sille mekaaniselle löytäski paikan esim. Auton alta, niin veikkaan että mulla ei riitä aika enstalvena sitä sinne rakentaa. Kun veikkaan että jää tuo alustahommakin tekemättä, ihan vaikka vaan sattuneista syistä. Etupään saisin varmaan tehtyä ihan omine apuineni mutta sen takapään kohalla lyö pää tyhjää. Eikäpähä varmaan riitä tietotaito/osaaminen heittää sinne jotain kolmilinkkiä tms kun oo nähnykkää semmosta kun kuvissa. Ja näinpoispäin. Muiden auttamisen varaan on turha laskea, koska kaikilla on kiire ja näpit paskassa omien autojen kanssa.

__________________

-ISORY-

Itä-suomen off road yhdistys


SLCK #539


Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.10.2015, 21:13
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ab3 Näytä viesti
O: BJ:n osia, ja CT26 ahdin!
Mihinkähän meinasit survoa sen CT-26 ahtimen? Ei kannata ainakaan B-moottoriin sitä laittaa... Heräilee 3-litrasessa varmaan jossain 2500rpm tietämillä, kun moottorin maksimikierrokset on vakiosyöttöpumpulla 2000rpm :P

Itekkin lueskelin palstalta, jotta "joo, CT-26 on parasta mitä 2L-T2 -moottorille voi tehä" joo, tulikin hirveen hyvä... herää ahdoille n. 3000rpm, ja ahtaa maksimissaan 0.8 bar. Ajonopeuksissa maksimit on jotain 0.3 bar...

Laita ennemmin joku garretin T03 tai mitsun TD25

Viimeksi muokannut Viipo : 17.10.2015 21:16
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.10.2015, 08:01
Ab3:n Avatar
Ab3 Ab3 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.14
Sijainti: Joensuu
Viestit: 775
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
Mihinkähän meinasit survoa sen CT-26 ahtimen? Ei kannata ainakaan B-moottoriin sitä laittaa... Heräilee 3-litrasessa varmaan jossain 2500rpm tietämillä, kun moottorin maksimikierrokset on vakiosyöttöpumpulla 2000rpm :P

Itekkin lueskelin palstalta, jotta "joo, CT-26 on parasta mitä 2L-T2 -moottorille voi tehä" joo, tulikin hirveen hyvä... herää ahdoille n. 3000rpm, ja ahtaa maksimissaan 0.8 bar. Ajonopeuksissa maksimit on jotain 0.3 bar...

Laita ennemmin joku garretin T03 tai mitsun TD25
Eikäku mietittiin sitä ahtamishommaa muihe kanssa, ja mietittiin että 3B koneessa voisi toimia CT26, kunnei olla mitään tehohelvettiä tekemässä. Ja saahan sen kiertämään enemmän kun 2000rpm.
__________________

-ISORY-

Itä-suomen off road yhdistys


SLCK #539


Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.10.2015, 17:22
_GARFIELD_:n Avatar
_GARFIELD_ _GARFIELD_ ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 17.10.12
Sijainti: Hämeenkyrö
Viestit: 24
Perusasetus

3B +ct26


mulla on bj75 :ssa 26 carretti kiinni ja itte oon tykänny.
vaparina sai ajella muitten jalois, mut ny saa päästää hualetta ohitus kaistaa jos siltä tuntuu ja kuitenki painava auto verraten nysä berttaa.
__________________
HDJ80 -92 VX (käyttis)
BJ40 -78 wanhus
BJ75 -86 (safaripeli)
HJ60 -85 (piiitkän ajan rojekti)
FJ55 -80 rautasika
hj60 - (varaosa)
HJ60 -81 (ex)

PÄHÄMA
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.10.2015, 12:38
Ab3:n Avatar
Ab3 Ab3 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.14
Sijainti: Joensuu
Viestit: 775
Perusasetus

Jeps. Eteen tuli nytsit grrän jakarit ja panhardi. vaihtas orggis puslat jossainvälissä, ja tilaisi polttoleikkeinä kiinnikkeet akseleihin.
Joku voiski vinkata mistä kannattaa puslasarja tilata? ulukomailta halavempi muttamistä?

jaja... yyveenä tarjottiin rangen ja patrolin jakareita.
Periaatteessahan neki takana toimis, mutta kummat lie kansan mielestä paremmat? Meneekö pajeron jakarit leimasetän syynissä läpi?

Ylempi pajero, alempi range.



__________________

-ISORY-

Itä-suomen off road yhdistys


SLCK #539



Viimeksi muokannut Ab3 : 20.10.2015 12:54
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.10.2015, 19:49
piipari:n Avatar
piipari piipari ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 13.08.08
Sijainti: Joensuu
Viestit: 805
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ab3 Näytä viesti
Jeps. Eteen tuli nytsit grrän jakarit ja panhardi. vaihtas orggis puslat jossainvälissä, ja tilaisi polttoleikkeinä kiinnikkeet akseleihin.
Joku voiski vinkata mistä kannattaa puslasarja tilata? ulukomailta halavempi muttamistä?

jaja... yyveenä tarjottiin rangen ja patrolin jakareita.
Periaatteessahan neki takana toimis, mutta kummat lie kansan mielestä paremmat? Meneekö pajeron jakarit leimasetän syynissä läpi?
Voitas kokeilla http://bushtaxi.pl/ puslia, oisin ehken kimpassa tilaamassa? Uretaanikuraa, mut muilla tuntunu kestävän ees jollain tapaa?

Rangen (disco, defe, jne...), patrollin ja pajeron jakarit saapi mitkä vaan leimaan kumpaan päähän vaan. Miullakkii on yhet pajeron jakarit tuossa hyllyssä, jäivät asentamatta ku myyjän mukaan niissä on ongelmana että rungonpuoleiset tapit katkeilee. Muuten ovat kyllä hemmetin jämäkän oloiset. Jostain syystä ostin ne silti. Patrollin jakarit on tönköt, laita nyt vaan engelsmannia niin voidaan yhdessä nautiskella iltapäiväteetä ja kiillotella nahkasisustaa, kun muut vinssaa. ;D

Viimeksi muokannut piipari : 20.10.2015 19:51
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 20.10.2015, 20:04
Ab3:n Avatar
Ab3 Ab3 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.14
Sijainti: Joensuu
Viestit: 775
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja piipari Näytä viesti
Voitas kokeilla http://bushtaxi.pl/ puslia, oisin ehken kimpassa tilaamassa? Uretaanikuraa, mut muilla tuntunu kestävän ees jollain tapaa?

Rangen (disco, defe, jne...), patrollin ja pajeron jakarit saapi mitkä vaan leimaan kumpaan päähän vaan. Miullakkii on yhet pajeron jakarit tuossa hyllyssä, jäivät asentamatta ku myyjän mukaan niissä on ongelmana että rungonpuoleiset tapit katkeilee. Muuten ovat kyllä hemmetin jämäkän oloiset. Jostain syystä ostin ne silti. Patrollin jakarit on tönköt, laita nyt vaan engelsmannia niin voidaan yhdessä nautiskella iltapäiväteetä ja kiillotella nahkasisustaa, kun muut vinssaa. ;D

Laitatko tilausta sisään tuonne? Tuon vaikka oman osani sit sinulle.. Saiskoha samalla rangen puslat..
__________________

-ISORY-

Itä-suomen off road yhdistys


SLCK #539


Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 20.10.2015, 14:19
_kekkula_:n Avatar
_kekkula_ _kekkula_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland
Viestit: 919
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja _GARFIELD_ Näytä viesti
mulla on bj75 :ssa 26 carretti kiinni ja itte oon tykänny.
vaparina sai ajella muitten jalois, mut ny saa päästää hualetta ohitus kaistaa jos siltä tuntuu ja kuitenki painava auto verraten nysä berttaa.
Niin sähän yritit kirjoittaa että sun 3B:n kyljessä on kiinni Toyota ct-26 turbo mikä on lähtöisin turbo Suprasta. Mutta toimii silti hyvin toi em. setti
__________________
PäHäMa
MMC
Slck
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj60 Tepi_p Tekniikka & Jutustelu 1 05.06.2011 15:14
Ostetaan 16" vanteet (HJ60) ja startti (HJ60) Juuz O/M/V Renkaat ja vanteet 3 25.07.2010 12:13
Ostetaan HJ60 61 tai HJ60 bolt on sopivan moottorin! Karvanaama O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 05.12.2009 23:29
M: HJ60 ja HJ60,5 ZTR O/M/V Ajoneuvot 2 12.10.2007 13:51
M: hj60/61 5v laatikko+muita hj60:sen osia Ahma O/M/V Muut 14 26.07.2004 20:19


Sivu luotu: 09:55 (GMT +2).