Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai
Mikset vetäse jakista runkoon kiinteäksi, luulisi ton rättinivelen antavan sen verran myöten mitä kone-loota paketti heiluu niissä mesen puslissa?
Helpottais varmaan remppaakin jos tarttee tekniikka käyttää irti, ottaa koneen ja lootan ja jättää jakiksen ja kardaanit paikalleen tai jos jakolaatikkoa remppaa ei tartte miettiä pysyykö se kone siellä kun on omissa kannakkeissaan
Eikä se jakolaatikko tartte olla kiinteästi rungossa vaan laittaa sinnekkin 3kpl niitä mersu puslia kaks sivuille ja poikittaisen taakse. Ei kierry eikä pakene pitkittäin ja eiköhän sopiva palkkikin ole jakolaatikon takana
Ja jos jonnekkin taipaleeseen porsii jakolaatikon tekee varalle matkaan kardaanin joka sopii paikalleen ilman jakolaatikkoa ja ajelee takavedolla kotiin
Tosin jos konseptina ois ajatellu ois sovittanu mittojen puitteissa tekniikan niin et jos on pidempi etukardaani se ois sopinu nilkuta kotiin kardaaniksi
|
beejiin mittojen puitteissa ei paljo noin pitkää tekniikkaa liikutella  sitäpaittijos jakis ei oo justiinsa linjassa niin tuo rättinivel lämpiää ja menee aika äkkiä rikki, ja kovas kuormitukses ne holkit tuossa kumissa pyrkis allekkain kun akselilinja pääsis elämään.
Edit: ja taisit unohtaa sen, että moottori ja päälaatikko on mersulaisia, joten niitä ei tartte koskaan rempata
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Viimeksi muokannut Häänrik : 11.10.2015 19:44
|