Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 11.10.2015, 18:14
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.551
Perusasetus

Ajettavuudesta ei kovin selvästi pieniä heittoja pysty päätteleen, etenkään offiautossa.
Offiautossa myöskään toimivien ja alkuperäisten arvojen ero ole kovinkaan suuri, taka-akseli on jäykkä joten ehjän akselin pitää olla vain suorassa, no problem.
Etuakselissa arvot jotka jää jäljelle on auraus ja caster( camberia en ole kuullut kenenkään jäykästä akselista muuttaneen) Aurauksen osalta tuskin tulee merkittävää eroa toimivan ja alkuperäisen välille. Casterissa eroa alkuperäisen ja toimivan välille voi löytyä, mutta luulisin inssiltä löytyvän järkeä kunhan ero on perusteltavissa.

Suurin ärsytys maasturistille tulee imo siitä että joutuu yleensä sen lapun hakemaan.
__________________
www.OFFROADOULU.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rajat kiinni ja äkkiä!! Lars Society 3 09.02.2016 19:31
Kylla ne kohta autoihinkin tarkat rajat... Korpikumpu Chit-Chat 16 19.12.2009 20:38
LJ 70 rengasmuutoksen paperit PikkuPeikko Tekniikka & Jutustelu 5 06.02.2008 06:49
Onko pykälät lavan pituudesta muuttumassa? _Metal_ Tekniikka & Jutustelu 25 09.07.2007 10:34


Sivu luotu: 02:53 (GMT +2).