|  |   | 
| 
 | |||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
|  | 
| 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   Hankalaksi menee, akselimassat tulevat näillä isompien Cruisereiden koneiden kanssa helposti vastaan. 1KZ-T (3.0 TD) olisi aika ihanteellinen, jos jostain Euroopan romikselta löydät. 5L (myös 3-litrainen mutta vapari) voisi mennä heittämällä vanhaan laatikkoon, taitaa löytyä lähinnä vähän ajettuja moottoreita maahan tuovista yrityksistä, jos niistäkään. Se turbon kanssa voisi olla ihan hyvä. Viisaammat kertokoon muita vaihtoehtoja. Niin ellet halua 2L-T:tä (LJ-70:n kone). Se olisi asennuksen ja katsastuksen kannalta helpoin, mutta... 
 | 
|  | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| Hilux LN110 1989 kusee diisseliä jostain.. | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.05.2008 13:55 | |