![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Viimeiset talkoot perjantaina kello 16.00 alkaen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Taitaapi jäädä väliin kun tuli tänään vähä käytyy vetämässä crossia luotsinmäessä ja yhden hypyn alastulo oli aika jännä kun kävi näin...
|
|
||||
|
||||
![]()
Sillantie + Juku ilmoittautui myös isopyöräisiin, laitoin viestiä muttei tainu tulla perille.
|
|||
|
|||
![]()
laita niitä kuuluisia kempin pultteja millä saa mahdottomankin korjattua.
|
|||
|
|||
![]()
Onkohan mun ilmoittautuminen tullu perille, laitoin sen maanantaina?
|
|
||||
|
||||
![]()
Mashboxin kanssa ilmoittauduit, perille tuli.
Mikko ei ole vielä updeitannut kaikkia ilmoittautuneita. Ekan viestin kun hänelle laitoin, meni bittiavaruuteen ilmeisesti. Nou hätä ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on ollut hiukan ohjelmaa. Oltiin pari viikkoa Ruotsissa ja tultiin justiinsa takaisin. Tekemistä oli sen verran että ei ehtinyt pajon netissä hääräilemään.
Nyt pitäis kai olla kaikki osallistujat päivitettynä. Vinkatkaa jos olen jättänyt jotain välistä. Hyvät kisat tulossa. Osallistujia on tulossa mukavasti ja yleisöä tämän hetken tietojen mukaan yli 500!! Vielä ehtii ilmottautua. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mulla on kerpu uusia täydellisiä Öhlisin takapamppuja Crossimönkkäriin hyllyssä. Tuu hakemaan, hinta on varmasti sopiva !! Ei jää ajaminen siitä kiinni. Meillä on varatuna sua varten oikein erikoispalkinto ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Minä mistään leikistä suutu ,se on tuo yamppi ku suuttuu kun on liian kivaa
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
No hyvä homma, ja tervetuloa vaan.
Nähdään lauantaina. |
|
||||
|
||||
![]()
Kisat tuli pidettyä ja meininki oli kovaa.
Tulokset päivitetään kotvan kuluttua kun saadaan paperit kasaan. Kiitoksia kaikklle osanottajille, järjestelytalkoisiin osallistuneille, tapahtuman tukijoille sekä paikalle saapuneille katsojille. Keli oli mitä parhain ja hauskaa oli. Toivottavasti saadaan kuvia tänne. Laittaakaa te kaikki jotka kuvailitte, mulla oli kaksikin kameraa mukana mutta yhtään laakia en kerinnyt näpsimään. |
|
|||
|
|||
![]()
kiitoksia taas porin pojille hienosti järjestetystä päivästä,
offirossi neitsyys meni meikäläiseltä ja äärettömän hauskaa oli. tosin karvan parempaa pumppua huutaa kulmiin moinen touhu ![]() ja vettäkin taitaa pallerossa olla puoli kuutiota sissälläkin mutta pää asia että hauskaa oli, eli kiitos ja kummarrus.
|
|||
|
|||
![]()
Kiitokset kisasta myös minun puolelta! Oli kiva reitti ja sopivan vaihtelevaa. Tässä meidän in-car-materiaalista tehty video:
https://www.youtube.com/watch?v=HKWHDvc6HCA |
|
|||
|
|||
![]()
Meiltä tuli tälläista videota..
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Tulokset päivitetty ekallesivulle.
|
|
||||
|
||||
![]()
Nyt on melkeinpä pyhäinhäväistystä väittää että laitteeni olisi ollut joku tourinki laite (raptor) se on yfz450
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nort järjestää: Safari Kiimakalliolla 27.6.15 | JV73 | Tapahtumat | 17 | 28.06.2015 10:27 |
Nort järjestää: Tapani safari. | JV73 | Tapahtumat | 17 | 27.12.2014 01:18 |
NORT järjestää:syys safari 21.9.2014 | JV73 | Tapahtumat | 21 | 21.09.2014 19:13 |
NORT:in suunnistus harjoittelu ja syys safari 26.10.2013 | JV73 | Tapahtumat | 16 | 10.11.2013 22:13 |
NORT järjestää: PS.com safari | JV73 | Tapahtumat | 64 | 30.10.2011 13:30 |