![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() Eli... noormarkunoffroadteam@gmail.com
|
|
|
||||
|
||||
|
Kiitos JPK!
Olipa harmittava pieni virhe! ![]() Myös facen kautta otetaan ilmoittautumisia vastaan!
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Sorry. Heikko äidinkieli. Päivitin myös osallistujalistaa. Viimeksi muokannut MikkoVuorsola : 07.10.2015 10:54 |
|
|
||||
|
||||
|
Viimeiset talkoot perjantaina kello 16.00 alkaen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Taitaapi jäädä väliin kun tuli tänään vähä käytyy vetämässä crossia luotsinmäessä ja yhden hypyn alastulo oli aika jännä kun kävi näin...
|
|
|
||||
|
||||
|
Sillantie + Juku ilmoittautui myös isopyöräisiin, laitoin viestiä muttei tainu tulla perille.
|
|||
|
|||
|
laita niitä kuuluisia kempin pultteja millä saa mahdottomankin korjattua.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mulla on kerpu uusia täydellisiä Öhlisin takapamppuja Crossimönkkäriin hyllyssä. Tuu hakemaan, hinta on varmasti sopiva !! Ei jää ajaminen siitä kiinni. Meillä on varatuna sua varten oikein erikoispalkinto
|
|
|
||||
|
||||
|
Minä mistään leikistä suutu ,se on tuo yamppi ku suuttuu kun on liian kivaa
Kyllä mulla tuolla vakio iskareita on ja semmosen sinne voin lyödä kunhan saan vähän korjailtua rungon kiinnikkeitä jne...
|
|
|
|||
|
|||
|
Kiitokset kisasta myös minun puolelta! Oli kiva reitti ja sopivan vaihtelevaa. Tässä meidän in-car-materiaalista tehty video:
https://www.youtube.com/watch?v=HKWHDvc6HCA |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Nort järjestää: Safari Kiimakalliolla 27.6.15 | JV73 | Tapahtumat | 17 | 28.06.2015 10:27 |
| Nort järjestää: Tapani safari. | JV73 | Tapahtumat | 17 | 27.12.2014 01:18 |
| NORT järjestää:syys safari 21.9.2014 | JV73 | Tapahtumat | 21 | 21.09.2014 19:13 |
| NORT:in suunnistus harjoittelu ja syys safari 26.10.2013 | JV73 | Tapahtumat | 16 | 10.11.2013 22:13 |
| NORT järjestää: PS.com safari | JV73 | Tapahtumat | 64 | 30.10.2011 13:30 |