![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä jos tarkkoja ollaan niin ilmassaki tuo happi on Ookakkosta, mutta ilman koostumushan on suunnilleen "typpi, N 2, 78,08 % happi, O 2, 20,95 % hiilidioksidi, CO 2, 0,036 %" Kun taas NO2 sisältää paljon tuota happea ja vähän typpeä. Ja polttoaineen syöttöä pitää lisätä samassa suhteessa tuon hapen kanssa.
Jenkkien bensakaseihin tarkotetuissa ilokaasusarjoissahan on halutun teholisän mukaiset suuttimet (vaikkapa 150 hp) kaasarin alle pultattavassa lätkässä, solenoidit sekä kasulle että bensalle ja monesti ihan oma erillinen bensapumppu tuolle ilokaasun kanssa käytettävälle bensalinjalle Miesten lelut on kookkaita. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj-60 turbotus | Toni.k | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 12.10.2009 08:16 |
HJ-60 turbotus | Nerd-O | Maasturiprojektit | 64 | 17.03.2009 18:14 |
l-200:sen turbotus | maasteri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.11.2006 22:09 |
3B turbotus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.09.2006 10:28 | |
Turbotus | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.12.2003 19:28 |