Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 03.10.2015, 21:51
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hilux 4x4 tdic Näytä viesti
Elikkä esim. Om605 moottori kun on tehtaalta lähtiessä 150hv niin sen jos hiluxin keulille asettaa ja vaihtaa siihen syöttöpumpun, turbon jne... ja penkittää sitten alemman teholukeman siitä että teho ei kasva liikaa siihen hiluxin 90heppaan nähden niin tämäkö ei ole mahdollista?
Jos tehtaalta lähtiessä on n. 150 hv, niin vaikeuksia...
Mutta kun otat vaparin, niin MUISTAAKSENI tuossa kannen numeroissa oli joku ero; muistaakseni ainakin vanhemmissa vrt uudempiin.

-> siis jos tuo n.110 hv vaparin kansi on jollain tavalla yksilöity tuohon vapariin, niin menee turbo+ic pienellä tehonlisäyksellä vapariin.

Ainakin toyotan 2L ja 2 L-t on aika pitkälle sama... kannessa kierteet eri insertissä ja eri pakoventtiilit, kanavat pikaisella mittauksella oli muistaakseni samat....
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rajat kiinni ja äkkiä!! Lars Society 3 09.02.2016 19:31
Kylla ne kohta autoihinkin tarkat rajat... Korpikumpu Chit-Chat 16 19.12.2009 20:38
LJ 70 rengasmuutoksen paperit PikkuPeikko Tekniikka & Jutustelu 5 06.02.2008 06:49
Onko pykälät lavan pituudesta muuttumassa? _Metal_ Tekniikka & Jutustelu 25 09.07.2007 10:34


Sivu luotu: 21:37 (GMT +2).