![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Z5 Compact olis vähän halvempi huippu-uutuus, mutta itse ehkä katselisin Z3 Compactia jos sattuis edukkaasti saamaan. Mikäli siis ei tarvi taulutelkkaria taskuun ja compacti kelpaa.
|
||||
|
||||
|
Miksei ole edes yhtä mallia ääliöpuhelinta, missä olis näppäimet? Sitten voisin edes harkita vaihtavani perunan pois...
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
Missä kestäis akku ainakin päivän? Applen vankkumaton kannattaja ollut, mutta jos akun joutuu lataamaan kuukauden vanhasta puhelimesta kolmesti päivässä on se jo lievästi sanottuna raivostuttavaa... Vai pitääkö tässä hankkia elämä?
No ei oikiasti työjuttuja joutuu selailemaan aikasta paljon ja iltaisin ei tietokonetta tule päälle laitettua reissussa.
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
http://www.expert.fi/Tuotteet/Puheli...FQb4wgodUUkHpA |
|
|
|||
|
|||
|
Miksi älypuhelimessa pitäs olla näppäimet vaikeuttamassa käyttöä?
|
||||
|
||||
|
siellähän ne näytöllä on samat napit
ainut miks ikävöin vanhaa nappi puhelinta niin viestien kirjotus oli helppoa. ei tarvinnu puhelinta muuten kahtoo ku tarkistaa tuliko miten pahoja kirotusvirheitä ![]() nyt ei ykskään kirjain ole oikein jos sokkona koittaa kirjottaa...
|
||||
|
||||
|
No juu kun tarvis pystyä kirjoittamaan viestejä katsomatta sitä puhelinta.
Ei onnistu ilman näppäimiä. Eikä ne kosketunäytöt oikein toimi hanskat kädessäkään. Eikä jos on betonia ja/tai ruostetta käsissä. ![]() Mie olen kyllä, tunnustan, muutenkin niin kalkkis, ettei noissa älypuhelimissa ole oikein mitään mulle. Mie kun kaipaan/tarvin vaan puheluja, tekstareita, herätyskelloa ja kameraa, sekä vähän vilkaista joskus Offipalstaa ja sähköpostia. Netin selaus ja kamera on toki älypuhelimissa hyvät (paitsi tuossa ylhäällä ollessa näppäin LG:ssä oli sit vaatimaton kamera) ja siksi olen edes joskus miettinyt vaihtoa älyyn. Mutta kun ne toimii niin hiton huonosti siinä mihin mie puhelinta tarvitsen; puhelimeksi. ![]() Eli olin taas vain hullu offtopic-muija. Anteeksi.
|
|||
|
|||
|
Sony Xperia m4 aqua!
Hinta 249e Vesitiivis ja luvataan 2 päivän akun kesto! Hinta laatu suhde kohdillaan ja aivan eri luokkaa mitä edellinen kalliimpi Samsung s4 joka kesti kolmesti uittaa vedessä... |
|
|
||||
|
||||
|
Tainnu kehua tätä luuria jo joskus aikasemmin tässä ketjussa, vaikka jo jonkun vuoden vanha, mutta tätä oon hillonnu itelleni siitä lähtien ku piti vaihtaa työnantajan luuri toiseen sisäisen IT:n takia kun tukevat vain tiettyjä malleja. Ootan vaan päivää et sais takas käyttöön.
Eli Nokian E7, tähän saa noita profiileja useita ja kosketusnäytön alta tulee qwerty näppis ja s-postit ja viestit on tällasellekkin nakkisormelle nopea kirjoittaa ja ei tule läheskään niin paljon virheitä kuin jos kosketusnäytöllä kirjoittaa. Mut tää on näitä viimesiä "communikaattoreita".
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty HP ipaq 614c Älypuhelin | Finnmerchant | O/M/V Muut | 1 | 27.08.2009 19:24 |