![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Nii vähän arvelinki...
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
"Mikäli vaihdettava moottori ei ole valmistajan toimittama kokonaisuus, tehomittaustodistusta arvioitaessa katsotaan moottorin tehojen vastaavan vähintään konstruktiossa käytetyllä sylinterikannella varustetun moottorin alkuperäistä tehoa (mikäli kyseessä on tuotantomoottorissa käytetty sylinterikansi). " |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
RASOR |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
"Ajoneuvon korin vaihtaminen tyyppiin kuuluvaan, alkuperäistä teknisesti vastaavaan koriin on
seuraavin edellytyksin sallittu:" Mitä tarkoittaa tyyppiin kuuluvaan, teknisesti vastaavaan ? ![]() Eli jos akselit ja kuutiotilavuudet tulee ongelmaski, niin saako alkaa kasaamaan järeemmälle rungolle`? ![]() a) mahdollinen runko tai pohjalevy vastaa tai se vahvistetaan vastaamaan ajoneuvoon vaihdettavan korin yhteyteen alun perin kuuluvaa runkoa tai pohjalevyä; runkojen tai pohjalevyjen vastaavuudesta tulee esittää selvitys; |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Onkos siellä nyt akselin leveyksistä mitään? Voiko volvon porttaalit laittaa 40-sarjalaiseen tojotaan kaventamatta, kerran auto saa turvota 20cm?
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Määräyskokoelmassa sama kuin ennenkin, eli akselia vaihtamalla raideleveys saa muuttua 100mm. 200mm koskee vain korin leveyttä.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/showthr...ghlight=1uz-fe |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Jokos kukaan laskeskeli meneekö 35" leimalle G-Meseen? Entä J120 Toitskuun?
|
#13
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Yleiseurooppalaisen oikeuskäytännön mukaan on syyttömyys olettama. Trafi on viimeinen jäänne neuvostoliitosta, sekin pitäisi lakkauttaa! Autoharrastajalle nykyinen tilanne on hankala. Virkamies koneisto haraa "viimeistä päivää" vastaan asioissa joihin todistettavasti heillä ei ole mitään kompetenssia. Mukana häärii joukko nuolijoita, "harrastajia" jotka ehkä kokevat kostuvansa tästä. Surullista! |
#14
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mutta kun otat vaparin, niin MUISTAAKSENI tuossa kannen numeroissa oli joku ero; muistaakseni ainakin vanhemmissa vrt uudempiin. -> siis jos tuo n.110 hv vaparin kansi on jollain tavalla yksilöity tuohon vapariin, niin menee turbo+ic pienellä tehonlisäyksellä vapariin. Ainakin toyotan 2L ja 2 L-t on aika pitkälle sama... kannessa kierteet eri insertissä ja eri pakoventtiilit, kanavat pikaisella mittauksella oli muistaakseni samat.... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rajat kiinni ja äkkiä!! | Lars | Society | 3 | 09.02.2016 19:31 |
Kylla ne kohta autoihinkin tarkat rajat... | Korpikumpu | Chit-Chat | 16 | 19.12.2009 20:38 |
LJ 70 rengasmuutoksen paperit | PikkuPeikko | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 06.02.2008 06:49 |
Onko pykälät lavan pituudesta muuttumassa? | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 09.07.2007 10:34 |