![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Mites tää kestotilaus pitäis niinku irtisanoa?
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei selvinnyt mulle koskaan jätin laskut maksamatta kun ei lehtiä tuu niin ei oo tullut karhu kirjeitäkään.
|
|
||||
|
||||
![]()
Laita vapaamuotoinen sähköposti asiasta lehden toimitukseen niin se riittää.
|
||||
|
||||
![]() Ihme touhua
Mitähän nää nyt meinaa, tuleeko sitä toista lehteä tänä vuonna vai ei
Lainaus:
Lainaus:
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ei lie vaikeaa arvata.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Rahat tuli takaisin piiiitkän odotuksen jälkeen. Eli meiliä toimitukseen ja rahat takaisin. Ja edelleenkin, ostan kyllä irtonumeron jos sellainen joskus ilmestyy. Viimeksi muokannut Late : 24.09.2015 01:22 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Näin tein ja siirryn myös irtonumero asiakkaaksi. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kuinka piiitäkä oli odotus ja mitä sait takaisin? Ite peruin 4.7.2015 kestotilauksen, joka oli laskutettu 11/2014, ei ole vielä rahoja näkynyt. Erilaisia tarjouksia on tullut, kun kirjanpitäjä on lomalla ja ei ollut varmaa tietoa mitä olen maksanut ja mitä olen saanut jne. Paras tarjous oli, että syksyllä maksetusta kestotilauksesta vähennetään 8,60 vuonna 2014 ilmestyneestä lehdestä. Mielestäni 2014 lehti sisältyi edelliseen tilausjaksoon. No, jos oletetaan, että ensimmäinen jakso sisältää 6 lehteä, niin kuin on monessa paikkaa jo mainittu ja seuraava jakso 5 lehteä. Toimitettu 9 lehteä, niin mun mielestä nyt peruttu jakso 43e+ kaksi puuttuvaa numeroa a´8,60 tekee n. 60,20 euroa. Nyt on tarjottu 43e? TEMÄHIK |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Muutaman kympin (olisikohan ollut juuri 43€?) sain takaisin.... En ehkä saanut tarpeeksi, mutta riittävästi oppiakseni, etten suomalaisen offilehden kestotilaajaksi enää kolmatta kertaa lähde. ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vauhdin maailma lehti. (tehdäänkö nimilista) | Teemu | Chit-Chat | 1 | 03.11.2007 11:06 |
O:Tekniikan maailma v.-75 | Wago-78 | O/M/V Muut | 27 | 28.09.2006 03:36 |
UUSI VM eli Vauhdin Maailma | Jare | Chit-Chat | 9 | 02.12.2005 22:22 |
Kun maailma ei riitä...ZR1 | sevy.8 | Vuosimallit 1984-1996 | 10 | 07.01.2005 11:01 |
Maailma ämerikkalaisittain | SohNah | Jokes | 0 | 17.05.2002 16:29 |