Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 15.09.2015, 17:50
savustin savustin ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 11.04.12
Sijainti: kaukana
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nisseriina Näytä viesti
Ny sauhuaa korvien välissä jälleen...tuttu ja turvallinen aihe SAATANAN JUKKA..Se vitun paskaräpylä tulee taas syömää mun leipää ja mun pitää lopettaa aikasemmi et tää vitu ...(en enää ees tiä miksikä pitäs sanoo) apina pääsee syömää meikäläise työt!!!!!!!!!!!!!!!! Kaiken kukkuraks mun olis pitäny antaa sille mun oma Volvo et se pääsee vaihdolle sillä!!!!!!!!!! SIIS MITÄ VITTUA???????!!!!!! Ja työnantaja ei ollu ollenka varma antaisko jukka ajaa mun sen autoo. EI AJA KYLLÄ MINUNKAA AUTOO SAATANA!!!! Saan pelkän savuavan raunion takasi ja mikäs helvetin firman huora toi mun henk kohtane oma Volvo oikee on?? Karjasin samantei ku tätä ehdotettii että HELL NO!!! EI KÄY SITTE OLLENKA!! Oli työnantaja hiljaa hetken..miettis saatana vähäse mitä sammakoita suustaan päästelee..ensi viedää tilipussista sitte viä bensat tankista autosta puhumattaka..saa mokoma lurkki päästää mut laitumille..ei tällästä jaksa.Antaa super Jukan jatkaa.Tulee ajukoppaan viä lisää vikaa ku oikee sulake poksahtaa...voisin kirota vaikka kuin mut taidan valkata nukkumaa menon.
Ainakin pilikut ja pisteet on jotenkin kohillaan muttei asia vielä auennu.

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä naurattaa!!! Häänrik Chit-Chat 472 31.12.2024 18:05
Kerro mikä vituttaa vuonna 2014 mäksä Chit-Chat 1587 01.01.2015 06:27
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 Ewerglade Chit-Chat 1816 01.01.2014 17:16
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! Rompe1 Chit-Chat 1140 03.01.2013 18:50
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28

Sivu luotu: 11:35 (GMT +2).