Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.09.2015, 21:15
ukkonen7:n Avatar
ukkonen7 ukkonen7 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Heinola
Viestit: 644
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SptV Näytä viesti
Akselin kieroudesta johtuu. Itellä kävi sama homma samuraissa.
Kuvassa näkee miten hampaat on kulunnut viistosti ja vetareiden kohtaa halki. Jos olisi lopettannut ajon kun paukkuminen alkoi olisi rattaat luultavammin selvinnyt hengissä.

Tietysti, olen tietoinen että tän hetkinen banjo on mutkalla mutta enhän mä nyt sitä tähän osannut yhdistää. Kiitos. Täytyy oikaista tai hommata uudet kuoret jos ois lukko vielä kelvollinen.

__________________
ei surulla rajaa kun suzukilla ajaa
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzuki samurain etuperän lock-right ongelmia ja kysymyksiä I.I Tekniikka & Jutustelu 5 31.07.2012 21:19
Suzuki Jimny Quick Lock / Lock right 1510 poskiratas ongelma Smäkä Tekniikka & Jutustelu 0 29.09.2011 23:17
suzuki huolia sutsuki410 Tekniikka & Jutustelu 7 08.09.2008 21:10
Kattolämmityksen kanssa huolia... FinnDRZ Chit-Chat 5 06.02.2007 07:44
M: Lock Right (Qvick Lock) LJiihin tai Hiluxiin Rassi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 19 14.06.2006 11:46


Sivu luotu: 23:21 (GMT +2).