![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
__________________
Toyota Crawler |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Etiäpäin
![]() Sain asemoitua asetelman 2L2:n vauhtipyörään. Sorvissa pyöräytin jäljen vauhtipyörään ja siten keskitin asetelman. Saattoi tulla ihan hyvä Kytkimenä Exedy racingSitten sain lämppärin letkujem lähdöt tehtyä kun ne puuttuivat moottorista
__________________
Toyota Crawler |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Sain lauantaina jotain aikaiseksin.
Vaihdoin kampuran takastefan uuteen. laitoin uuden kytkimen silmälaakerin. Sitten vauhtipyörä kiinni. Kytkimen asennus onnistui hienosti. Sitten tein turbotusta varten öljypohjaan öljynpaluulle paikan. Tällä hetkellä tulpattu Vaihdoin laatikkoon ln110:n kytkinkopan. uuden exedyn painelaakerin ja sain vihdoin sen rautalankahässäkän siihen käpälään sekä sen kumin siihen. Moottori ja laatikko ois nyt niinkun yhessä ja oottelis nostoa hiluxiin ja sit pääsee tekee koneen korvakoita
__________________
Toyota Crawler |
|
#4
|
|||
|
|||
|
AAZ, TDI, 1,6TD, rover, ducato pumput saa naitettua ihan pulttaa kiinni osilla 1,6 sekä 1,9 lohkoon. Pumpun rautoja on paria eri reiällä olevaa (rautoja on 4 eri mallia mutta reikääs kaks eri) ja hihna pyörä 4 joista voi kasailla 5 eri mallia. Pumppuja on kolmella eri akseli koolla ja runkoja kolmea koko myös, näistä pystyy aika hyvin jo rakentaa vaikka mitä komboja
![]() Esikammio ja suorasuihkun ehkä isoin ero pumpun sisällä jos nestepään kokoja ei huomioida on nokkalevy ja sitten mekaanisissa pumpuissa rajoitin/syötön säätimissä eroja. Nokkalevyn profiili ja nosto on erilainen johtuen ruiskutus ajoista eli suorasuihkussa on lyhyempi mutta tavaraa menee enemmän siinä ajassa. Viimeksi muokannut Eicca_ : 14.09.2015 07:28 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Kesälomat pidetty ja sain jotakin tehtyäkin
Tallin muutto oli suurin homma mutta nyt ready. Hiluxi sais uuden sydämen 2L2:n. se nyt paikallaan ja toimiikin ![]() Meinas olla mahtumatta koko pakettina mutta meni kun purki ohjaustehostimen pois Paljoo ei jäänyt tilaa vinssin ja moottorin väliin mutta riittävästi tohon täytyy tehdä joku suojapelti jotta vinssin vaijeri ei paloittele hihnoja.
__________________
Toyota Crawler |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Akselien vaihto tuli ajankohtaiseksi. Hj:n lukkoakselit. Molempiin akseleihin kevyt harjaus ja maali päälle
![]() Taka-akselissa levyjarrut ![]() Takanen paikallaan Välityksenä 4.11Etunen Kulmien kääntö. alkuperäinen 1.5 astetta. nyt 5 astetta.
__________________
Toyota Crawler |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Etuakselikin meni hienosti paikalleen.
Iskarikiinnikkeet
__________________
Toyota Crawler |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostettu Rc Crawler | Jukkis | O/M/V Muut | 11 | 06.07.2012 06:03 |
| Ostetaan Creepy Crawler | Ram3500 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 24.04.2012 13:24 |
| Myyty HBX Crawler | kj_temmes | O/M/V Muut | 4 | 19.11.2009 09:47 |
| Myyty ax-10 RC-crawler | Jouni_S | O/M/V Muut | 19 | 12.11.2008 11:52 |
| Myyty Käyttämätön uusi vannesarja TML Rock Crawler 37 musta Toyota 15x10 ET-44 | mikjus | O/M/V Renkaat ja vanteet | 7 | 19.09.2008 07:00 |