![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Jos päädytte tuohon aamuvuoroon, niin tulen mukaan. Minulle käy jopa 8 aikaan paukkajalla
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Aamuvuoroon päädytty ja ysiltä paukkajalla.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos saan lapsivapaata niin tullaan tottakai. Huomiset ajot peruuntui ainakin minun osalta, kun lapsenvahti keksi parempaa tekemistä. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
olipas paljon autoja paukkajalla jälleen ajamassa (hurjat kaks) Ennakkoon odotin muutamaa enempää mutta pääshän tuolla sukkuloimaan vähemmälläkin kalustolla
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Kaikki tarvikkeet löytyy,eli terveitä käsiä kaivataan.
|
|
|||
|
|||
![]()
TML-talkoot jatkuvat Offroadtarvikkeen pihassa perjantaina aamuna,eli kaikki kynnellekykenevät vielä viimeistelyhommiin mukaan.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Onkos näille talkoille olemassa jonkin näköstä aikataulua? Ilmottakkee hyvissä ajoin, että mahtuu kalenteriin! Vapaat syysviikonloput alkavat olla tiukassa.... |
|
||||
|
||||
![]()
joo sama vika rahikaisella, et joko jeep(it) vie ajan tahi sitten työt ko _kaikki_ on saatava taas kerran marraskuun loppuun valmiiksi, sen jäläkeen taijan olla taas pari kk autonrakentaja ja perse auki
![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ensimmäinen rajoite,kun alueella on karhunmetsästys ohi ja varmaan "Hiipinän" jälkeen. Ilmoittelen kun "Rymylle" sopiva viikonloppu tiedossa. |
|
||||
|
||||
![]()
Pitäskö sieltä Viinijärveltä katastaa tämän syksyn aikana vielä se joku ajopaikka? Onko siitä ollu maanomistajan kanssa mitää tarkempoo puhetta vielä
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
HUOMIO HUOMIO ![]() EVK-liigan kisat 12-13.09.2015 Tänne tarviis taas hinaajia. Ainakin 1kpl minun lisäkseni. Täältä saa makkaraliput, ja ruokaliput. Eli eväät tarjotaan. Ja luonnollisesti kisan parhaimmat paikat seurata radan keskellä.. ![]() Aikasempi kokemus ei välttämätöntä, homma on helppoa ja ''käskynanto'' tapahtuu radiopuhelimitse, radiopuhelimen saa kisatoimistosta. Nyt näkyvyyttä maastoautoille! Joku HJ:n seuraksi sinne hinailemaan. Yhteydenotot minulle; 0445239819 MAHD.pikaisesti, että saan ilmotettua hinaajat kilpailua järjestävälle taholle. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Onkos nää tossa Ylämyllyllä? Mulla ei ois pitkä matka tulla sinne ja olen joskus viime vuosituhannella ollut siellä hinaushommissa... ainakin yhdex päiväx vois lupautuu... jos siis tuossa nuapurissa.
Jeep ISORY Viimeksi muokannut KoniJeep : 01.09.2015 15:12 |
|
||||
|
||||
![]()
Evk on myllyllä. Ilmottautukaa vapaa-ehtoset puhelimitse tai yv
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Nyt olis päivä tiedossa,eli 19.09.2015 klo:10:00 alkaen Kokoontuminen Värtsiläntie 67 NIIRALA ja myöhemmin saapuvat saavat toiset koordninaatit. Mukaan pari motorisahaa ja yks raivuri varalta sekä rouherukkasilla varustettuja muuleja. Varmaan tehdään tulipaikka ja sumppia ja makkaraa tarjotaan |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
"Jyty" teki soittokierroksen ja tietää varmaan jotain,muttei ole nyt kertomassa.(Hiipinässä) |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ilmootelkaas ajoissa! Ja mites se Viinijärven alue?
|
|||
|
|||
![]() Talkoot
Tulossa ollaan, jos ei mitään hätälähtöä tule muualle.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tulossa jos ei oo reissuun lähtö tuona vkon:loppuna
|
|
||||
|
||||
![]()
Tulossa jos suahaan lapsille joku hoitopaikka
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
WORRYCROSSI 31.10.15 Tulokset, kuvia, videoita... | Patu925 | Tapahtumat | 111 | 07.11.2015 16:53 |
Juhannus Trial 2015 Peruttu, muutettu ajelupäiväksi 13.6.2015 | sirP | Tapahtumat | 95 | 22.06.2015 20:54 |
Suur Maasturite Talvesprint 2015 23-24.01.2015 | Kynnapas | Tapahtumat | 6 | 28.01.2015 22:54 |
ISORY:n tapahtumia 2014 | andy | Tapahtumat | 360 | 31.12.2014 17:02 |
ISORY:n tapahtumia 2013 Kokoonnutaan 11.1 2014 | andy | Tapahtumat | 329 | 31.12.2013 10:29 |