![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#376
|
||||
|
||||
|
Onko noi mudzillat 37x14.5 ?
|
|
#377
|
||||
|
||||
|
Samanmoiset.Mutta 13,5" varmaan meinasit.
|
|
#378
|
||||
|
||||
|
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
|
#379
|
||||
|
||||
|
Tommosta hassuu tuli tänään touhuttua.
ELi vähän uutta rapakaarta. |
|
#380
|
||||
|
||||
|
Piti suzukiin tehdä viikset kun itellä on niin huonot kasvamaan nuoresta iästä johtuen..
Nyt pysyy lifti vähän aloillaan kun reiästä nostaa. Gummitkin tuli leikattua tossa noin(3-4mm oli maksimi mitä pääuran pohjalta uskalsi ottaa) ja sit muutama pitkittäis ura sivuttaispitoa ajatellen. Hitsattu takalehtikin on kestänyt jo 4-ajopäivää ja parin kuukauden muut ajot.Kuitenkin noi takapakat on niin lässähtäneet että ne vaihtuu uusiin joossain vaiheessa Viimeksi muokannut Pajares : 24.08.2015 19:34 |
|
#381
|
||||
|
||||
|
6.5 setti jakotoosaan.
![]() ![]() |
|
#382
|
|||
|
|||
|
Seuraavalla kerralla suzuki on varmaan ajokunnossa jo taas sit ja pääsee maaston puolelle. Viime kerralla oli varmaan aika järkytys kun joutu hoojiin kyydillä menemään maastoon ja sit täyty vielä tulla takasinkin samalla kotterolla kun suzukilla on tottunu menemään joka kerta. Mut paikanpäällä ei sit tarvinnu istua kyydissä kun noin 30 metriä enää. Mut kyllä samaa polkua ajattelin hiukan joskus vielä kokeilla taas ja ajaa kymmenen metriä pidemmälle ja nyt on vararengaskin mukana jo autossa. Kyllä joskus omaa autoakin hiukan on mukava ulkoiluttaa eikä sitä o tarkotus ihan palasiks laittaakkaan kun se joka päivä täytyy ajossa olla kumminkin sit.
|
|
#383
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ihan älyissään rupeaa taas suzzuki olla. Kyllä se sun toiota vei ja toi vielä poiskin.Voiko muuta enään vaatiakkaan .Vahvistelin vielä jakolaatikkoa lisäämällä vähän rautaa ympärille ja sorvasin POM:mista uudet vähän leveemmät lätkät jakolaatikon kiinnityksin.(kuskin puolella oli lytyssä ja halki "taas"). Jos ei nyt kestä,Niin pitää laittaa alumiinia... Perissä+vaihdelaatikossa oli vettä.Joten ne korvattiin liukkaammilla aineilla. MUkavan hiljalleen menee eteenpäin.Pakki käy vähän turhan pieneksi,Mutta eteenpäin on eläväisen mieli ja suzzukin myös
|
|
#384
|
|||
|
|||
|
Sul on sitä voimanpaskaa sen verran autossa et ei muuta kuin pitkän puolen pakilla vaan
__________________
Salon Seudun Offroad Ry |
|
#385
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Juu ja huomaat alta aikayksikön et mihin se kytkin hukkus .
|
|
#386
|
|||
|
|||
|
Sen verran auto asioista poiketen et kattelin tosa yhdessä kuvassa kun taustalla näkyy vanha david brown ja meinasin kysyä et onko 880 vai 990 ja selectamatic luulisin koska on jo valkonen pelleiltään kun punaset oli kaikki mun tietääkseni implematic malleja sillon. Meinasin vaan ihan mielenkiinnosta kysyä kun ittelläkin noita traktoreita on muutamia.
|
|
#387
|
||||
|
||||
|
TEin takakaaren uusiksi,Niin suojaa paremmin katon kulmaa ja takasivuja.
Toi kattokaari on vedetty läpipulteilla katon reunaan kiinni,Niin piti myös vaihtaa alkuperäiset korinkannake kumit koviin malleihin... Etukulmaan myös putket ja ilmanputsari siirtyi katolle. |
|
#388
|
||||
|
||||
|
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
|
#389
|
|||
|
|||
|
Komee on!
Sattuisko jakiksen vanhat välitykset oleen kaupan? Omasta projektista uupuu ja ei ihan rahatilanne anna myöten tohon 6.51 sarjaan! Paiskaa yv:llä jos haluat luopua :-) |
|
#390
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
.Rattaat on mennyt jo.. Ei muuta kun osto ilmoitus vaan ja jos suzzuki "projekti" on niin perustat oman rakentelu topicin sille tottakai?
|
|
#391
|
|||
|
|||
|
Jahka tässä on aikaa alkaa enemmän väkerteleen niin mielellään teen projektikansion :-)
Ei taho täällä lapissa van olla nuita osia niin tarjolla eikä kehtais kaikkea ostaa uutenakaan.. |
|
#392
|
||||
|
||||
|
Jouset tuli,Niin pitihän ne livauttaa alle.
PIentä ylimääräistä touhua aiheutti kun keskinaula,oli aika paljon erikohdassa? Laikalla jousipedit irti ja reikä eri kohtaan ja hitsasin vähän epäkeskeisesti takas läjään(samalla madalsin jousipetiä n.20mm) Onhan ne vaan mukavan pehmeät ja elää paljon paremmin kun noi exä calminit.. SAmalla tuli vähän haettua rengaspaineita kun joustattelin peliä ja sellanen 0.2-0.3 oli aika bueno 0.5 sijaan mitä on tullut pidettyä ajoissa. Etuiskarit on ihan tyhjät kumpainenkin,LAitoin tilaukseen golffin takaiskarit. 1kpl bensapumppuja vaihdettu . |
|
#393
|
||||
|
||||
|
Polliisit pysäytti ja vähän tuli sanomista kun takana ei palanut kun toisessa lampussa pari lediä(viimeks kun katoin,Niin paloi toisessa täydet ja toisessa sentään jokunen),Rekisterikilven lamppu oli raapiutunut kokonaan irti...
Sit tommosia tuli nakerrettua ihan suorasta levystä perinteisin menetelmin,KAuhee homma kun on tottunut että on ollut laserileikkeet omasta takaa ![]() .JOustaa jonkunverran taas(tällä kertaa pitää rajoittaa ulosjoustoa akselin keskeltä. -Niin riittää kardaanissa liuku -Silti pitäisi joustaa tynnyrin verran joka nurkasta . |
|
#395
|
||||
|
||||
|
Ei niitä tommosseet kiinnosta,MUtta jos olisi ollut viritetty mopo alla niin varmaan olis pamputettu oikein tukevasti
.
|
|
#396
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
T: Harri |
|
#397
|
||||
|
||||
|
Rälläköin iskarin alapäät mäkeen(oli vähän tyrkyllä),Nyt kun on tipan lyhyemmät iskarit,Niin pystyy siirtämään kiinnikettä parempaan paikkaan ylöspäin.
Iskarit on tällä kertaa e30 bemarin. 25cm on liukumaa. Rajoitus vaijjerit teen huomenna töissä letkuprässillä.Niin saa sen ulosjouston rajoitettua.. Aika hyvin joustais(tein ketjusta sellasseen väliaikais rajoitus systeemin että sain mittoja paperille). semmosta 95cm oli renkaasta maahan paitsi kuskin etunurkka ei joustanut kun 85cm(vissiin traction baari rajoittaa,KUn se on ihan toisessa reunassa). Mutta kai ton kanssa just pystyy elämään .Takavalot tuli myös vaihdettua,nyt on nättii punaista taakseppäin sopivissa määrin... Viimeksi muokannut Pajares : 29.10.2015 19:59 |
|
#398
|
||||
|
||||
|
Sinne ne löys paikkansa.Toiset vaijerit vedin vielä iskarin rinnalle ettei iskari toimi rajoittimena..
Iskarin kiinnitykset akseliin tuli silleen että hitsasin m12 pultin suoraan akseliin kiinni ja sen päälle hitsasin sopivasta latta raudasta vielä U-mallisen vahvikkeen. Etutraction pubia piti vähän koloo että mahtuu olemaan ohjaus varren kanssa ilman turhaa läheisyyttä. Pohjapanssariin vedin pillillä reikiä,Niin mahtuu paskat karisemaan pois. Raidetangonpää tuli kanssa vaihdettua(hdj 80).maksoi uutena kokonaisen 10e eli on panostettu taas ![]() ![]() Seuraavaksi pitäis kaivaa simpukasta pari stefaa ja rakentaa kunnollinen käppäri jarru .
Viimeksi muokannut Pajares : 05.11.2015 15:44 |
|
#399
|
||||
|
||||
|
Hömpän pömppää..
Muijjakin vaihtaa järjestystä vähän väliä,Niin vaihdetaan nyt sitt suzzukiin kanssa ![]() .ELi akut upotan tohon ja kompuran sijoitan kojetaulun alle. 4mm pc-levyä tuli kanssa laitettua arkki tilaukseen... |
|
#400
|
||||
|
||||
|
AKut tuli siirrettyä ja upotettua tosiaan etupenkin alle ja kompura kojetaulun alle.Sen johdosta takaloosterissa oli avaraa kuin moukarihäkissä..
..Joten laitoin kaikki puusepän taidot peliin ja tein tommosen ihan törkeen mukavan sohvan tonne taakse missä voi ottaa rennon asennon ja nauttia menosta. |
![]() |
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostettu auto ku auto | ^^spesialisti^^ | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 21.10.2012 09:23 |
| Myydään huolto-auto/asunto-auto | HaKu | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 07.04.2011 09:30 |
| Myydään Linja-auto(kuorma-auto) | offivesku | O/M/V Ajoneuvot | 29 | 07.03.2011 07:46 |
| Onko McLarenin uusi MP4-19B auto voittaja-auto? | SoksalItok | Formula 1 | 2 | 30.05.2004 19:48 |
| Onko McLarenin uusi auto voittaja-auto? | Laskos | Formula 1 | 11 | 28.11.2003 14:45 |