![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() Haapalan HJ bongattu Paimion nesteel illal kun kävin tankkaamassa, oli niin puhtaan näkönen äkkii katottuna et oliko se mettässä?
|
||||
|
||||
![]() Ekan alueen urat valmiina
Reittiä synty niinko pitikin, kaikille kiitos hyvästä talkoohengestä, tätä lissää luvassa taas viikonpäästä
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Mua ei kyllä rekkamiehen ura ole koskaan kiinnostanut
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Vähän jotai ajelun tynkää oli.
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=7577 Hauskaa oli siihen asti kun joku alkoi hoilottamaan kari tapion ikivihreitä. SImo päätti päätti vähän syvennellä ojaa,Kun muut meni siitä liian helposti yli. Vissiin vähän stressaava tilanne oli. ![]() VInssivaijjerista alkoi säikeet lentelemään. Hyvä kuoppa siihen kuitenkin syntyi lopulta. tepa78(vissiin jotain toyota taustaa on,omien juttujen mukaan) ilmestyi paikalle ja ajatteli että vittu mitä maastoautoi tommosseetkin on.. ..ja karautti onnellisena luu ulkona suzukilla aurinkonlaskuun ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hitto, multa meni ihan ohi teiän ajopäivä. Jos vaan sallitte ni meikä tulis mielellään seuraavalla kerralla ainaki kattelee! Ajamaan ei kehtaa tulla ku ei tuo Frontera etenis mihinkää
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Olin mää siel mut ol nii kuivaa mettää ettei auto paskastunu yhtään
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Oli kyl ihan mukavan olosta reittiä
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Piti sillee nopeesti täs ehtopäiväl pestä jeep jeep mut kuinkas ollakkaan ei startti pelittäny. Hieman oli sisuksiin vedelly jotain esim. toukokuussa kun joku reipas toiotamies sitä käski ja kurasti koko auton jonka juur pesin niistä jäljistä ja kyllä mä oon tulos oikee auton kans ens lauantaina
![]()
Salon Seudun Off Road Ry Viimeksi muokannut garpo : 23.08.2015 18:01 |
|
||||
|
||||
![]()
helvetti niiden toyota miesten kanssa
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Jaahas jatkoa seuraa siis lauantaina, eli kokoonnutaan klo 9 paikkeilla halikon shellin pihalle ja jatketaan taas siitä letkassa eteenpäin.
Jos ilmenee kysyttävää/joku asia askarruttaa ni puhelin kouraan ja kilauttaa mulle o4o5882306
|
|||
|
|||
![]()
Yritän olla hereillä simpukalla
![]()
|
||||
|
||||
![]()
hep.
|
||||
|
||||
![]()
OKay.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tuloos, ja hiluxi tulee varmaan kans..
|
||||
|
||||
![]()
Minkäslaista maastoa on luvassa? Kannattaako mun ees haaveilla tulla sinne Lällin kanssa vai ruinaanko joltain kyydin ihan suosiolla? Ettei kenenkään tarttis mua sitten ihan koko ajan hinatakaan...
![]() Vähän vielä suunnitelmat 50/50, mutta saatan siis olla tulossa.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Eli ei hirveen pahoja paikkoja ja/tai ne pystyy kiertämään. Tervetuloa jos vain aikatauluun sopii.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Se se vaan on sillä tavalla että ei sellasta monttua vielä ole tullukkaan mistä ei tojotalla tulis.. jos mä joskus satun kuolemaan niin laitatte vaan tojotan samaan monttuun mun kanssa, niin tuun seuraavalla päivällä kahveelle morjestaan.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Veitsi kurkulla kirjotettua tekstiä? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
täällä rupee taas tulee hyvää keskustelua.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
päästään sitten jalka miehiks taas.
|
||||
|
||||
![]() Kyllähän luonnon helmassa on kiva käyskennellä? VIelä kun sataisi vettä oikein kunnolla ja olis lämmintä kaljaa mukana ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Oi auvvoa kun kunnon suonsilmässä kastelee saappaas ja senpäälle pääsee hyttys armeijan käsiteltäväksi.
Ensviikosta pitäis Jeepin olla "ajokunnossa", 3 nahkajakkaraa on istuskella mukavanpehmeässä kyydissä. Sounditkin on kohillaan. |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SALON SEUDUN OFFROAD RY:N VUOSIKOKOUS 2.4.2011 | -Kaisa- | Tapahtumat | 8 | 02.04.2011 07:30 |
Tapahtumia Floridassa...Nyt kuvia jos kiin... | MakeO | Linkit | 22 | 08.03.2006 08:18 |
Tapahtumia | Juniori83 | Linkit | 1 | 04.10.2005 08:52 |
Liikaa tapahtumia ??? | Ex_inkkari | Chit-Chat | 3 | 11.09.2005 21:49 |
Salon Nörtit | mikk0 | Jokes | 0 | 17.02.2003 10:54 |