![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
|
Suomalia on nykyään niin persaukinen firma että virkamieskoneisto keksii kylmä hiki otsalla yötä päivää uusia verotuksen kohteita.
Kyllä mua ainakin veneen omistajana vituttaa alkaa siitä maksamaan veroa.Ei mulle ainakaan vielä ole kertaakaan sellaista laskua posti tuonut mikä olis saanyt riemun repeämään. Kyllä sen veron nyt maksamaan pystyy ei se siitä kiinni ole,mutta kyllä se kaikkiin mahdollisiin veroihin menevä summa vaan kohtalaisen iso siivu tuloista on ilman uusienkin keksimistä Edit: Mun mielestä mä maksan veneen omistamisesta jo kohtalaisen ison veron sillä ajetun polttoaineen muodossa
J E E P just empty every pocket Viimeksi muokannut Limite : 26.08.2015 11:46 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kaikki yli 3,5 tonnin kokonaispainoiset verolle | Tallitonttu | Chit-Chat | 22 | 28.03.2012 21:04 |
| Tämäkin vielä: Wahlroos vaatii vapaa-aikaa verolle | elhapero | Linkit | 13 | 19.08.2011 18:22 |
| Palautuspullot verolle??? | Mikki | Chit-Chat | 25 | 26.07.2011 16:53 |
| Vihreät: Yrittäjän osinkotulot heti verolle | Kartse1 | Chit-Chat | 15 | 20.01.2010 13:26 |