![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#23
|
|||
|
|||
![]()
No onhan se sähkösinkitty kerros huomattavasti kuumasinkityksessä syntyvää ohuempi, mutta samalta sekin haisee kun sitä hitsaa.
Sinkitty pelti on usein varsin käyttökelvotonta missään korjaushommissa, mutta onhan niitä kaikenmaailman kaarijuottotekniikoita kehitetty uusien autojen peltikorjauksia varten. Pitäisi jopa onnistua tavallisela valovirta-mig/magilla. Kuparilankaa vaan kaupasta ja suhistelemaan. Miten muuten, enemmän maalaamiseen perehtyneet, on sinkityn pellin/rakenteen maalaamisen kanssa? Ainakin peltikattomaaleissa on omat pohjustimet sinkitylle pellille, miten on automaalien laita? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: SuZuKin tekniikka -83 410 | make-lj | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 29.10.2007 20:51 |
Myyty Suzukin rättikatto | Norrena | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 09.10.2007 18:42 |
suzukin kardaani | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 09.10.2007 17:08 | |
Suzukin räjäytyskuvia | Jukkapoika | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.10.2007 21:17 |
o: suzukin | luke_L | O/M/V Muut | 0 | 14.11.2004 21:52 |