![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Olen ostanut sulta yhden hiluxin ilmastoinnin 2006 lokakuussa ja näytti ainakin äsken tilitiedoista siltä, että olen maksanutkin...
|
|
|
|||
|
|||
|
Tossa läjässä toi sama ilmastointi tuntuu toimivan kuka vittu muistelee 10 vuotta vanhoja juttuja.jos joku ei saa maksua silloin kun kaupat sovitaan niin turha itkeä 10 vuoden kuluttua.
Viimeksi muokannut Jarski lj 70 : 25.08.2015 09:28 |
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä mä ainakin muistan aina jos en saa maksua niin kuin on Sovittu. Eipä tarvi kauppoja toiste sellaisten kanssa tehä. Vai vanheneeko velat sun mielestä ja sit ei tarvi maksaa?
|
|
|
|||
|
|||
|
No eihän ne vanhene ite en liity tohon ilmastointi laite kauppaan mitenkään se tuli auton mukana mutta eikö olis järkevää sopia asiat henkilö kohtaisesti ei huudella täällä palstalla jonkun euron perään vuosien takaa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Joo Tottakai, ite yrittäisin ensin yksityisesti sopia. Jos ei tulis mitään niin sitten julkiseks osapuolet.
No ei mulla ole ollu ku yhden kanssa ongelma. Enkä enää edes muista nimimerkkiä tais poistua palstalta aika nopeesti kun ei jääny mieleen. |
|
|
||||
|
||||
|
Saako ilmastointeja muutamalla eurolla? Voisin olla jopa kiinnostunut sellaisesta ehjästä ja toimivasta jos löytyy.
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Ei vaiskaan enpä tiedä mitä minunkin omistamissa kulkuneuvoissa on edellisten omistajien toimesta hankittu tai jätetty maksamatta. (eikä edes kiinnosta ) Itse olen ne euroilla ja vanhimmat markoilla maksanut eli osuiko osa tuosta maksumuistamattomuudesta jotenkin otolliseen maaperään vai mistä moinen avautuminen asiaan ? |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kadonnut/varastettu collie | Lehis | Chit-Chat | 2 | 10.12.2008 15:40 |
| Mihin kadonnut ihmisten auttamiskyky????? | sippis | Chit-Chat | 44 | 22.12.2005 14:11 |
| Kadonnut...... huokaus | Tapsa_ja_Dumbo | Chit-Chat | 18 | 26.03.2005 18:11 |
| Mihin hartaus on kadonnut tietokoneista? | Dr.Fhalcion | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 5 | 02.09.2004 18:47 |
| KOO-PEE lopettanut Vianorilla | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 19.08.2003 13:52 |