Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 24.08.2015, 10:39
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.889
Perusasetus

Noita rikki/seinään/sormille ammuttuja mäntiä tuli nähtyä jo ammattikoulussa tarpeeksi.. Ja jos se mäntä on jumissa, niin lähtee huomattavasti varmemmin irti polkemalla se autossa kiinni ollessa ulos sieltä sylinteristään.

Paineilmalla jos saa 12bar maksimissaan sinne, niin ei varmasti irtoa, jos ei ole irronnut jarrunesteellä paikallaan polkemalla.
Auton jarrupiirin paineet kuitenkin jalkavoimista riippuen parhaimmillaan luokkaa 75bar ja yli..
Puhumattakaan tuosta turvallisuudesta.. Ilma on kokoonpuristuvaa, neste ei. Neste/vaseliinipaine häviää heti kun se pääsee purkautumaan, ilmanpaine ei.

Jos mäntä on jumissa, niin vaseliiniprässi, tai muu hydraulipaineen männän taakse tuottava vehjes on ihan ylivoimainen. Olen joskus koritunkin letkunkin ruuvannut sylkkään kiinni ja kyllä irtoaa.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Aina yhtä tärkeät pirkka-sukkahousuvinkit! (osa 1) Kanabira Niksipalsta 8 28.04.2011 20:30


Sivu luotu: 13:15 (GMT +2).