Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #17  
Vanha 17.01.2005, 15:37
MK MK ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.03.03
Sijainti: Vantaa, Finland.
Viestit: 1.337
Perusasetus

Lainaus:
quote:

Vielä pahempi galvaaninen "rikos" on liittää alumiiniosia ruostumattomasta teräksestä valmistettuihin, useimmin ihmiset ruuvailevat surutta alumiiniosiaan kiinni rosteripulteilla ja etenkin meri-ilmastossa ne jämähtävät niin hyvin yhteen että siinä voi tulla ikävä Toyotan 20 vuoden ikäisen alustan "vain" kiinniruostuneita muttereita. Ne lähtevät sentään lämmöllä, rost-offilla ja väkivallalla.
Niin alumiini syöpyy meri-ilmastossa käytettäessä rosteripultteja, mutta kaupunki- ja maaseutuilmastossa yhdistelmän korroosionkestävyys on hyvä.

Minnekköhän musta pelti hävisi mun auton kylkiin tehtyjen alumiinipeltien alta? Ja sitten se alumiini oli vielä täynnä pieniä reikiä...

www.alanmiehet.com #2
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: SuZuKin tekniikka -83 410 make-lj O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 29.10.2007 20:51
Myyty Suzukin rättikatto Norrena O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 09.10.2007 18:42
suzukin kardaani Tekniikka & Jutustelu 5 09.10.2007 17:08
Suzukin räjäytyskuvia Jukkapoika Tekniikka & Jutustelu 3 04.10.2007 21:17
o: suzukin luke_L O/M/V Muut 0 14.11.2004 21:52


Sivu luotu: 05:54 (GMT +2).