Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 21.08.2015, 22:32
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Kuulostaa kevyeltä...


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ranee Näytä viesti
Cumminssistakin montaa versiota mutta niiden oman korjaamomanuaalin mukaan 6BT paino olis seuraava.
410-440kg with standard accessories. Luulis siinä sillon olevan turbo ja laturi.
Tämä siis 12v mekaanisella pumpulla uudemmista ISB vehkeistä ei tietoa.

Karkaa vähän toki otsikosta
Itselläni kokemusta vain noista merikoneista, mutta tuota 5,9 210 hv 12 venttiilistä 6BT on tullut nosteltua/lykittyä vähillä marinointiosilla, ja painaa varmaan noin 600 kg. (nuo marinointiosat, siis lämmönvaihtimet ja niiden putkistot, moottorin kumityynyt, jne painaa varmaan noin 30 kg, vesijäähdytetty
pakosarja, - turbo, ja -pakosaapas noin 40 kg.

Noita Töyotan koneita on tullut käpälöityä enenmmän, ja esim. toyota hj-61 12ht kone painaa kuulemman reilu 400 kg, ja tuo 6bt cummitus painaa noin puolet enemmän.
Siis minä epäilen vahvasti tuota 410-440 kg painoa.....
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rajat kiinni ja äkkiä!! Lars Society 3 09.02.2016 19:31
Kylla ne kohta autoihinkin tarkat rajat... Korpikumpu Chit-Chat 16 19.12.2009 20:38
LJ 70 rengasmuutoksen paperit PikkuPeikko Tekniikka & Jutustelu 5 06.02.2008 06:49
Onko pykälät lavan pituudesta muuttumassa? _Metal_ Tekniikka & Jutustelu 25 09.07.2007 10:34


Sivu luotu: 04:58 (GMT +2).