Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 17.01.2005, 13:26
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.283
Perusasetus

Jep, tuo ohjauksen heppoisuus on tiedossa. Lähinnä kait se tulee kriittiseksi silloin kun korotetaan auton jousitusta reilusti (vääntösauvat tappiin, uudet korottavat/pidemmät tukivarret jne), jolloin geometria/kulmat muuttuu ohjauksen osalta ja rasitus lisääntyy (massiivisilla isoilla pyörillä voimat tietenkin suurempia).

Itsellä ei ole tarkoitus tehdä mitään reipasta korotusta, vääntösauvojen avulla on korotettu muutama sentti ja loppu tarvittava tila (33/12,5" renkaille) tehdään sitten tarvittaessa 1-2" korin korotuksella.

-- Eino Grön ja ikivihreät tangat....häh? --
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Anustappi ja sen käyttö Laskos Bees & Honey 16 16.11.2007 11:03
vinssiköyden käyttö krisu Tekniikka & Jutustelu 5 02.04.2006 20:32
GAZ ja vinssin käyttö ? Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 12 27.11.2005 11:35
O:hj etulukon pitkäboorinen vetari ugly_hj O/M/V Muut 6 01.07.2005 19:03
Pyöräilykypärän käyttö Lars Outdoor hobbies 0 15.07.2002 13:17


Sivu luotu: 07:49 (GMT +2).