![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Jep, tuo ohjauksen heppoisuus on tiedossa. Lähinnä kait se tulee kriittiseksi silloin kun korotetaan auton jousitusta reilusti (vääntösauvat tappiin, uudet korottavat/pidemmät tukivarret jne), jolloin geometria/kulmat muuttuu ohjauksen osalta ja rasitus lisääntyy (massiivisilla isoilla pyörillä voimat tietenkin suurempia).
Itsellä ei ole tarkoitus tehdä mitään reipasta korotusta, vääntösauvojen avulla on korotettu muutama sentti ja loppu tarvittava tila (33/12,5" renkaille) tehdään sitten tarvittaessa 1-2" korin korotuksella. -- Eino Grön ja ikivihreät tangat....häh? -- |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Anustappi ja sen käyttö | Laskos | Bees & Honey | 16 | 16.11.2007 11:03 |
vinssiköyden käyttö | krisu | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2006 20:32 |
GAZ ja vinssin käyttö ? | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 27.11.2005 11:35 |
O:hj etulukon pitkäboorinen vetari | ugly_hj | O/M/V Muut | 6 | 01.07.2005 19:03 |
Pyöräilykypärän käyttö | Lars | Outdoor hobbies | 0 | 15.07.2002 13:17 |