Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN
noita makuja on aika monia, miten kukakin mieltää auton ajokäytöksen, mutta sanotaan silleensä, että jollain 3,5" korotuksella ja vakiota raskaammalla keulalla (vaik vinssi lisäpainona) kun raapasee vakaajan irti tai siellä on loppuun ajetut puslat niin ei se liikenneympyröissä ja urissa ajaminen mittään nautintoa ole 
|
Jeps.. Se ero on juurikin siinä, että etuvakaaja kiinni sillä korotetullakin autolla uskaltaa ja pystyy ajamaan liikenneympyrät, motarin rampit yms. ihan samaa laillista ja järkevää nopeutta kuin henkilöautolla. Ylipäätään on mutkateilläkin mukava ja turvallisen tuntuinen ajettava ilman turhia kallisteluja.
Vakaaja irrotettuna ei todellakaan. Korotusta ei tartte olla ollenkaan, kun sen vakaajan aukiolemisen jo huomaa selvästi.. Grandillä ajoin joskus kuukauden päivät ilman etuvakaajaa 1.75" korotuksella (alusta/ ohjaus oli timmissä kunnossa, ei mitään väljää), ja oli lähinnä vittumainen ja ärsyttävä lulla. XJ oli ihan sama juttu.