Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.08.2015, 09:28
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nisseriina Näytä viesti
Ihme ettei ukko rutissu siitä kummajais koukusta mikä ton hanurissa on toisena. Kummaako ne ton auton koukkupainot veke jos vien sen näytille ilman sitä että vekka on mokoma laite ja tarviiko se tänäpäivänä katsastaa siihe uudestaa???
Itellä ei kokemusta koukun poistamisesta, mutta koukuttomaan Cruiseriin aikanaan koukun laitoin paikoilleen ja kyselin katsastuksessa, niin sanoi, ettei tarvi katsastaa erikseen, eikä rekisteriotteeseen merkinny mitään painojakaan. Kysyessäni vetopainoja käski tarkistaa koukun ja auton valmistajalta ja noudattaa niitä.

__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep"
- Grand Cherokee 5.9 Limited -
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.08.2015, 17:30
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Viestit: 737
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja D_Bar Näytä viesti
Itellä ei kokemusta koukun poistamisesta, mutta koukuttomaan Cruiseriin aikanaan koukun laitoin paikoilleen ja kyselin katsastuksessa, niin sanoi, ettei tarvi katsastaa erikseen, eikä rekisteriotteeseen merkinny mitään painojakaan. Kysyessäni vetopainoja käski tarkistaa koukun ja auton valmistajalta ja noudattaa niitä.
Selvä se sitten.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.09.2015, 16:50
Henaa:n Avatar
Henaa Henaa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.04.13
Sijainti: Sastamala
Viestit: 157
Perusasetus

Sori laiska kun oon lukee kaikkia sivuja josta löytäis seuraavaan ongelmaan vastauksen.

Läjä tarvis alkuperäsen laturin paikalle tehokkaampaa kaveria.

Kaksi vinssiä ja lisätyövalot laittaa kyllä kyykyttäen autoa jos joutuu kaikkia yhtä aikaa käyttää. Mitä latureita porukka laittanut tai ratkaissut ongelman että jaksaa pelittää kunnolla?
__________________
-MMC-
-Team metsäkeijut-
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.09.2015, 15:20
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Henaa Näytä viesti
Sori laiska kun oon lukee kaikkia sivuja josta löytäis seuraavaan ongelmaan vastauksen.

Läjä tarvis alkuperäsen laturin paikalle tehokkaampaa kaveria.

Kaksi vinssiä ja lisätyövalot laittaa kyllä kyykyttäen autoa jos joutuu kaikkia yhtä aikaa käyttää. Mitä latureita porukka laittanut tai ratkaissut ongelman että jaksaa pelittää kunnolla?
Jos muistan niin moni laittoi toisen laturin rinnalle 120 amp. Mutta jos sulla on akut tyyliin perus niin suosittelen ihan ekana hommaan yellow top akut sinne. se on meinaa turha ainakaan peruskokoisilla muilla leikkiä noin suurella kuormalla. Toinen on että unohdat edestä sähköisen ja laitat mekaanista tai hydraulista ja taakse jätät sähköisen voipi muuten tulla aika monta akkua lisäksi kun myös latureita jos aijot kaiken saada toimimaan nuin. Voisi melkein verrata hifi autoon josta tarvitaan paljon virtaa ulos ei meinaa niissäkään ole 2 akkua vain vaan niitä on kymmeniä parhaimmillaan.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.09.2015, 13:22
Henaa:n Avatar
Henaa Henaa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.04.13
Sijainti: Sastamala
Viestit: 157
Perusasetus

Kiitoksia Jesse89!

Mutta alkuperäsen vinssin kierrän kyllä kaukaa!
__________________
-MMC-
-Team metsäkeijut-

Viimeksi muokannut Henaa : 20.09.2015 17:48
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 22.09.2015, 21:39
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Henaa Näytä viesti
Kiitoksia Jesse89!

Mutta alkuperäsen vinssin kierrän kyllä kaukaa!
Nii no kyl se mekaaninen monen sähkövirvelin pieksee teholtaan ja toiminta varmuudellaan. Kaikkein parashan ois hydraulinen ja kyllä mekaanisesta onnistuis muutto hydrauliseksi helposti.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.09.2015, 09:56
J V J V ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.12.12
Sijainti: Rauma
Viestit: 35
Perusasetus

Pistetään omastakin kuvatus näkyville kun kerran malli-ketju löytyi.
Eli Hilu vaihtui cruiseriin pari kuukautta sitten.
2kk siistitty, harsittu & parsittu uskosti itseni & Villen Korjaamon toimesta. Nyt rupiaa olemaan "valmis", tosin ilmastointi vielä herättämättä.
Vm.1993, tuotu Suomeen -08. Rekisteröity huolto-autoksi.
Arpit molemmilla akseleilla, dobinsonin jouset / iskarit kulmis.
Ensimmäiset kokemukset hiluun verrattuna hiljanen & ketterä.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_20150926_122321[1].jpg‎
Views:	303
Size:	96,7 Kt
ID:	63932  
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj:n omistajat tänne. Kratz Tekniikka & Jutustelu 2309 03.09.2025 06:41
4Runnerin omistajat tänne Daddy's Toy Chit-Chat 34 12.10.2022 09:51
Suzukin omistajat tänne Suzukisj410K Chit-Chat 260 17.06.2015 12:01
Volvon omistajat tänne hoojii Chit-Chat 77 12.12.2014 23:54
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! baxxter Chit-Chat 16 24.05.2013 20:27


Sivu luotu: 05:01 (GMT +2).