Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.08.2015, 20:27
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JPe Näytä viesti
Kertokeepa viisaammat, mikä on heater bypass putken (siis sen metallisen) suomenkielinen nimi ja onko haisua saako tuotetta Suomesta. Pitäs ajoon saada ja pikkusen pahalta näyttää vanhan osalta..
Mihin?? Kuutoseen?? Tommonen: http://www.jamant.fi/putki-xjmjyjzjw...78-p-2196.html , tätäkö haet?? Löytyy hyllystä...

__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.08.2015, 00:08
JPe:n Avatar
JPe JPe ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.03.12
Sijainti: 53100/00300
Viestit: 65
Perusasetus

Kiitokset Jamantille vastauksesta, mutta pääsin paikalliselle teboilille huoltohalliin ryskämään sulkemisajan jälkeen. Jos vanha putki valskaa huomenna, niin sit tulee esbon reissu kyseeseen. Ja kuutoseen.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.08.2015, 07:43
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Putki kannatta kyllä vaihtaa samalla, kun pumpun vaihtaa. Sitä ei pysty vaihtamaan sitten, kun pumppu on paikoillaan, irroittamatta taas pumppua. Itse vaihdan aina sen putken uuteen, eilenkin pumpunvaihdon yhteydessä meni uusi putki kiinni...
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.08.2015, 08:44
JPe:n Avatar
JPe JPe ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.03.12
Sijainti: 53100/00300
Viestit: 65
Perusasetus

Jo viikon seissy sakkopaikalla, ni on pakko saada ajoon ja siks kiersin vanhan putken kiinni. Mikä siinä yleensä pettää?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.08.2015, 09:23
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JPe Näytä viesti
Jo viikon seissy sakkopaikalla, ni on pakko saada ajoon ja siks kiersin vanhan putken kiinni. Mikä siinä yleensä pettää?
Ruostuu reikä...
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.08.2015, 09:47
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

millas naihin on porukka saanuna takapanhardin kestamaan korissa kiinni? aikasta rihvelit kiinnitykset ja naky oikeesti olevan heikko kun kisa jai kesken irtoomisen takia.. helevetisti suomalaista rautaa ja kemppiliimaa aka uudet haevi dyyti korvakot?
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 18.08.2015, 12:01
JPe:n Avatar
JPe JPe ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.03.12
Sijainti: 53100/00300
Viestit: 65
Perusasetus

Heater bypass


Paljonkohan tuolla on painetta lämmöt tapissa? Mietin vaan sit kun ruostuu puhki.
__________________
-93 ZJ 4.0
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 18.08.2015, 16:12
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN Näytä viesti
millas naihin on porukka saanuna takapanhardin kestamaan korissa kiinni?
Laita koripalkin ympäri riittävän pitkälle matkalle vaikka 3-5mm:n levystä vahviketta, ja itse panhardin kiinnike vaikka samoiten 5-6mm:n seinällä olevasta palkista.
En nyt suorilta käsin muista mikä neliöpalkki oli suoraan sisämitalta oikean kokoista, mutta jos sopivaa löytyy niin sellaisesta on helppo duunata. Itselle tein hölmönä turhan korkean tornin, pitää jossain vaiheessa korjata.


Korin kallistelujen vähentämisen kannalta paras ratkaisu olisi, että korin puolella kiinnike on mahdollisimman ylhäällä, samoin akselilla (= akselin kiinnikettä voisi/ kannattaisi periaatteessa korotetussa autossa nostaa niin paljon kuin mahdollista.


edit: Tässä tuo oma versio, alempi reikä on ihan turha..



__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 18.08.2015 16:26
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 7 (0 jäsentä and 7 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 Jeeep O/M/V Ajoneuvot 6 02.02.2012 21:06
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 O/M/V Ajoneuvot 0 08.03.2008 13:40
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet O/M/V Muut 5 16.12.2005 21:50
M: Jeep Grand Cherokee O/M/V Muut 1 01.11.2005 19:27


Sivu luotu: 23:54 (GMT +2).