Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.01.2005, 22:45
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Nyt on läppä siirretty ennen turboa. Vanha läppä lukittu auki asentoon ja letkujen päät tukittu. Toinen bertan läppä soviteltu pulttaamalla rälläköityyn turbon laippaan. Letkut jatkettu läpälle muovisella paineilmaputkella. Kaasuvaijeri on niin pitkä että riittää ihan mihin vaan konehuoneeseen. Kaasuvaijerin teline on rakenteeltaan melko monimutkainen kun kiinnityspisteitä ei oikein tahtonut löytyä läheltä.

Kokeiltiin ottaa hukkaportti pois käytöstä jolloin turbo puhalsi sellasta 1.0 - 1.2 painetta. Tuli vaan sellanen ongelma että ei enää kiertäny kunnolla? Kyllä tuntu ihan kivasti puskevan kun ahdot 0.5 - 1.x mutta sitten kierrokset loppu kesken. Onkohan ongelma ettei saa tarpeeksi soppaa? Koitettiin ruuvata se edicin rajotin tappiinsa mutta ei juuri vaikuttanut. Kun hukkaportin ruuvas taas kii ni kiertää taas ihan ok 0.6 paineilla.

En nyt osaa sanoa että oliko tolla läpän siirrolla mitään dramaattista muutosta mutta kyllä se jotenkin tuntuu. En oikeen osaa kuvailla mutta ehkä teho on nyt hieman tasaisempi tai jotain. G-69 osaa ehkä paremmin kertoa kun ajeli enemmän testisessioita kun mä...

Vielä tulee varmaan se saabin bypass valve jossain vaiheessa kun sen kerran ehdin tilata. Nii ja pakari ja snorkkelikin on vielä vaiheessa.







www.G-69.tk - www.pahama.com

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj-60 turbotus Toni.k Tekniikka & Jutustelu 33 12.10.2009 08:16
HJ-60 turbotus Nerd-O Maasturiprojektit 64 17.03.2009 18:14
l-200:sen turbotus maasteri Tekniikka & Jutustelu 4 16.11.2006 22:09
3B turbotus Tekniikka & Jutustelu 1 27.09.2006 10:28
Turbotus jansku Tekniikka & Jutustelu 8 07.12.2003 19:28


Sivu luotu: 07:57 (GMT +2).