![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Kaiken muun härväämisen keskellä kävikin sitten tämmöinen "hupsista saatana"-tyylinen tapaus. Jääköön kuitenkin odottamaan sitä hetkeä kun tuo auto on muuten ajokunnossa. Myyjän puheiden mukaan (ehkä?) suuttimet alkoivat nakuttaa n. 450tkm paikkeilla. Nakutus kuulunut vain pienellä kartan alueella, eli tietyllä kierrosluvulla ja tietyllä kaasun asennolla. Mutta tutkailun alle menee ettei vika ole männissä/renkaissa tai laakereissa. Jos mitään force majeuria ei ole tapahtunut niin purku ja täysremontti on sitten ohjelmassa.
__________________
Ruoste on ystävä. Viimeksi muokannut Vilbo : 15.08.2015 20:14 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
No voi että on kaunista jälkeä. Tästä vois tehdä vaikka kirjan.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
^ x2
__________________
- En pidä teistä. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
KAS:in kanssa samoilla ajatuksilla mennyt tähänasti.. Luulin tosiaan että tämä hjo on muuttanut afrikkaan mut ei, täällähän joku seppä herättää sen henkiin... Loistavaa jälkeä..
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Kovin vaikeaa suhtautua tämmöisiin positiivisiin kommentteihin kun koko laitos tuntuu vastustavan heti kun vähänkin kääntää päätä ja luulee homman etenevän sillein kun kuvittelee.
![]() Opinnot jatkuu ja tämä projekti hiukan hidastuu. No on sentään jotain kehitystä kuitenkin tapahtunut. Keulamaskin koko alareuna tuli rakennettua uusiksi kun on periaatteessa kätevää että ajovalot pysyy mukana matkassa. ![]() Ja tulihan tuosta maamoottorista otettua testisavutkin reilun vuoden seisonnan jälkeen. Startin avulla tuli konetta pyöritettyä tovi ennen ilman ja syötön kytkemistä. Ei ainakaan pahasti savua tule tyhjäkäynnillä..... No suutintestipenkki on jo työlistalla. Tulee varmaan tyrkättyä tuon projektimoottori 12H-T:n turbo 2H:n viimeiseksi voiteluksi kunnes saan tuon suoraruiskumoottorin kasattua ehjäksi. Ja se on varmasti pitkä aika se.
__________________
Ruoste on ystävä. Viimeksi muokannut Vilbo : 14.09.2015 21:28 |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Joopa. Melkoista rakentelua taas tuli vastaan 2H:n pakosarjaa irroittaessa. No kun homma on jo kertaalleen kustu niin eipä tuota turbon pakosarjaakaan enää jaksanut puolikkaan ginipullon jälkeen muuten ihmetellä vaan kumivasaralla meni paikoilleen. Peltitiivisteet ehkä tiivistää ehkä ei.
Siis näyttää pahasti siltä että nyt rakentuu moottori käyttäen aihiona -82 vuoden 2H moottoria ja lisäten siihen romuja 12HT moottorista. Syöttöpumpunhan on Pemaripoju onnistuneesti asentanut tämmöiseen, joten kait sen on oltava mahdollista.
__________________
Ruoste on ystävä. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Itse laitoin siihen udempaan 2 h koneesen 12 ht syöttöpumpun kävi helposti
![]()
|
![]() |
| Luokat |
| hj60, lyhennys |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| King Cab -92 ehostus (turbotus) | pesix | Maasturiprojektit | 24 | 25.09.2011 01:04 |
| Vinssin jarrun ehostus. | revu | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 02.03.2010 17:52 |
| Bertan ehostus, Irokit alla | Coutsi | Maasturiprojektit | 31 | 26.02.2009 14:32 |
| Hiluxsin ehostus | HUTUA | Maasturiprojektit | 4 | 07.09.2008 22:15 |
| Dalmaatialaisen ehostus | k81 | Maasturiprojektit | 9 | 16.10.2007 13:28 |