![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Itse en kyllä alkaisi peruskalliota lämmittämällä halkaiseen, hidasta räjäytysainetta , ei dynamiittia, aikalangalla niin ei naapuritalot sorru kun ei tuu kerta jysäriä. Hidas räjähdysaine tulee polttoöljysta ja ________ helposti ja turvallista käyttää.
__________________
muistaakseni en ole koskaan ajanut ylinopeutta.. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Lainataas tätä viestiketjua kun aihe liippaa läheltä ja palstalla näkyy olevan louhinnan ammattilaisia.
Railoporaus / aukiporaus : käytetäänkö siinä jotain ohjureita esirei-issä vai miten kruunu saadaan pysymään reikien välissä? Porataanko esireiät ja välikannasten aukiporausreiät samankokoisella kruunulla? Koitin etsiä netistä videota mutta suomenkielellä ei löytynyt ja käännöskoneet eivät tunteneet railoporausta. alla linkki netistä löydettyyn kuvaan jossa railoporausta http://www.kymenkalliotyo.fi/ruubikc...railoa_001.jpg |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Tuosta varmaan selviää railoporauksen periaate
http://www.google.fi/url?sa=t&source...8gyoz_7xw97RHA |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos linkistä, tuo selvensi hieman asiaa.
linkistä kopioitua: "Railon aukaisuvaiheessa pilottireiässä kulkee avarrusporauksen yhteydessä ohjuriputki, joka ohjaa avarrusporausta kulkemaan mahdollisimman suoraan pilottireikien suuntaisesti." Mahtaisiko tuosta löytyä kuvaa tai videota? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Uimaaltaan teko kiinteään kallioon | H_Nietu | Chit-Chat | 22 | 24.04.2010 19:05 |