Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 15.01.2005, 23:06
Viitapiru Viitapiru ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.06.04
Sijainti: Finland.
Viestit: 666
Perusasetus

ikuisestivaiheessamokkihäksättimessä on hitsattu ö-pohjan:n16l alle saapin ö-pohja vielä avuksi osapuilleen keskelle. "alkuperäinen" pohja on suunniteltu 1/4 mailin ajoa varten ja on varustettu loiskelevyillä lue (ei tee mitään offikäytössä) . tapahtuneen johdosta siis ö-paineet katosivat alamäjessä tasan 0:llaan. edellä mainittu viritys on toiminut mielestäni jo paljon paremmin. siis paineet ei enää putoa 0:llaan alamäessä eikä näinollen tarvitse vaihtaa mm kampirautaa niin usein.









Edited by - Viitapiru on 15/01/2005 23:19:10
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: LJ:n öljypohjan tiiviste. hiluix O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 07.08.2007 13:42
Öljypohjan tilavuus Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 13 27.09.2005 15:46
öljypohjan panssarointi?? vesku.r Tekniikka & Jutustelu 7 11.08.2005 12:31
Öljypohjan tiivistys? sippis Tekniikka & Jutustelu 5 30.09.2004 22:24
C6 muotoilu Yleiset 1 04.01.2004 00:20


Sivu luotu: 00:58 (GMT +2).