Joo eipä siinä oikeen pyörivää ja pomppivaa rengasta pidätä kuin kymmen-kakskymmenmetrinen betoniaita (hinta, öö olisko 10 000?) Mut ajattelisin että järkevällä ramppien sijoittelulla katsomoon nähden olis ehkä voitu välttyä moiselta. Yleensähän irti lähtenyt rengas jatkaa jotakuinkin samaan suuntaan kuin ajoneuvo oli, ja taapäin liike-energia pienenee huomattavasti. Mutta ikuna en oo moisessa suomi-versiossa ollut että ehkä järjestäjälle aiheuttaa paineita saada riittävän paljon katsojapaikkoja nii on pakko asettaa niitä sinne kriittisemmälle puolelle. Mites jenkit, luulis että siellä niitä vasta pomppiikin, vaan en muista kuulleen kovin montaa onnettomuuteen viittaavaa..
Miten muistelisin että jenkit käyttää nykyään järeitä vaijereita akselin ja kääntöpään välillä estämään vastaava? Tai sit se on vaan ajatus..
Muutta paljon jossittelua tää aiheuttaa ja lehdistö vähiten ajattelee kirjotustensa seurausta tämmösille tapahtumille jatkossa..
|