![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Tonin lähestymis tyyliä
|
||||
|
||||
|
Helppoja kuivanmaan rasteja ja suzuki itkee heti kurakyyneleitä
|
|||
|
|||
|
Juu hieno keikka oli! Bj piti ajaa kiskoon siit viel ajojen päätteeks mut vauhtia ei sitte voinukkaa nostaa yli 30km/h ettei lentäs kuuseen koko vehje. Taitaa olla raidetanko vaihtokunnos... Siitä lannistuneena ajettiin se vaan Impolaan
Siellä sen on hyvä olla imemässä vaikutteita Ernon bj:stä (ajoin sen verran liki et jos ei vaikutteet imeydy niin voin niitä autella siirtymää
|
||||
|
||||
Uutta reittiä ja rastejaLepa pitää puuta pystyssä ![]() Jotain kosteita paikkoja Raatalasta myös löytyi. HeinosJussin ystävällismielinen yhden sormen morjestus ![]() ![]()
|
||||
|
||||
|
On siel kivannäköstä ollu. Harmi kun en päässyt mukaan.
![]() Lepa ei sitte oo vieläkään saanu uutta paitaa!
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Nää on näitä toiota-omistajan juttuja,että välillä pääsee ja useimmiten ei... Sano vaan suoraan että se on jo hajonnut johonkin kanttikiven ylitykseen? ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Just luin tuolla toisessa topikissa että siekii Pajares olit mopollas saanu Volvomiehen vihat päälles, ne ei kato ole ne autotiet aina sopivia mopoilupaikkoja ja sinun pitäis se ymmärtää eikä mennä sinne leikkimään. ![]() No ei vaan kato ku tuli mandatory family-business, eli pikkusisko kylään. Ja se ei oo mun kanssa autojuttuihin lähteny sen jälkeen kun joskus 15v sitten jokkiskisoissa olin ratatuomarina ja sain ylipuhuttua siskon mukaan. Joku kuski kaatoi kipponsa täydestä vauhdista siihen meidän pisteelle ja haukkui mut vielä paskaksi tuomariksi. Ei se mun sisko oo sen jälkeen uskonut että autoilu on kivaa. Ei halunnu ees nähä mun UUTTA JA HIENOO MAASTURIA. ![]() Mut siis siitä lähetään Pajares, että kyl Tojota kestää!!!! (varsinkin mulla kun en osaa [vielä] ees mitää maastoajoo)
- En pidä teistä. Viimeksi muokannut perkei : 09.08.2015 14:57 |
|
|
||||
|
||||
|
joko läjä on seuraavissa ajoissa mukana?
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Jotain hyvää mahtunut sunkin varhaisnuoruuteen,Jos suzukia on saanut härnätä. Kyll ne toiotan osatkin hajoilee. Suzzukissa pyörii voimansiirrossa aika pitkälti samoja osia kuin sun Lj:ssä ![]() Tietty ne on ihan hätää kärsimässä kun suzukin moottori huutaa niille marssijärjestystä... |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| SALON SEUDUN OFFROAD RY:N VUOSIKOKOUS 2.4.2011 | -Kaisa- | Tapahtumat | 8 | 02.04.2011 07:30 |
| Tapahtumia Floridassa...Nyt kuvia jos kiin... | MakeO | Linkit | 22 | 08.03.2006 08:18 |
| Tapahtumia | Juniori83 | Linkit | 1 | 04.10.2005 08:52 |
| Liikaa tapahtumia ??? | Ex_inkkari | Chit-Chat | 3 | 11.09.2005 21:49 |
| Salon Nörtit | mikk0 | Jokes | 0 | 17.02.2003 10:54 |