![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Ite purin kans tuolla Tapsan mallilla, mutta jos joutuu tekeen "pohjolan liikenteen" tallissa, niin se koko möykky lähtee irti siitä liitoksesta kierrejousen alta, tarvii tietenkin irroitta raidetanko ja jarrusatula + ylätapin pultit(jossa jarruputket kiinni).
Ei tarvi sitten tehdä säätöjä pakkasessa ja tuiskussa, jos ei oo pakko ![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Rangen etuperän pinjonin stefa | vesku.r | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 14.08.2007 20:27 |
| LJ:n etuperän stefan vaihto | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 27.04.2006 12:16 | |
| Rangen ZF-automaattilootan suodattimen vaihto | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 22.09.2005 11:12 |
| Letukan murrosnivelen vaihto | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.07.2005 22:43 | |
| Rangen ohjaustehostimen liemen vaihto | Niko | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.04.2005 10:35 |