Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 15.01.2005, 12:40
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.971
Perusasetus

Ite purin kans tuolla Tapsan mallilla, mutta jos joutuu tekeen "pohjolan liikenteen" tallissa, niin se koko möykky lähtee irti siitä liitoksesta kierrejousen alta, tarvii tietenkin irroitta raidetanko ja jarrusatula + ylätapin pultit(jossa jarruputket kiinni).
Ei tarvi sitten tehdä säätöjä pakkasessa ja tuiskussa, jos ei oo pakko

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rangen etuperän pinjonin stefa vesku.r Tekniikka & Jutustelu 6 14.08.2007 20:27
LJ:n etuperän stefan vaihto Tekniikka & Jutustelu 8 27.04.2006 12:16
Rangen ZF-automaattilootan suodattimen vaihto Paavo Tekniikka & Jutustelu 5 22.09.2005 11:12
Letukan murrosnivelen vaihto Tekniikka & Jutustelu 2 20.07.2005 22:43
Rangen ohjaustehostimen liemen vaihto Niko Tekniikka & Jutustelu 7 29.04.2005 10:35


Sivu luotu: 04:37 (GMT +2).