![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tuon voi suorittaa myös avaamatta sitä 52mm mutteria. Ensin raidetanko ja ohjausvarsi irti, jarrukilpi irti ja ehkä jarrusatula (?). Sitten se iso stefa ja oltatapit irti. Alatappi mahtuu tulemaan just tarpeeksi ulospäin ennenku ottaa jarrulevyyn kiinni. Siitä tippuukin koko paketti syliin ja murros on esillä. Sitten tuo kasaaminen on mukavaa, varsinkin yksin. Painaa jonkin verran siihen nähden että pitäis sovittaa niitä olkatappeja samaan aikaan. Tapsan kertoma tapa on varmaan helpompi.. -74 Range, 215cid V8 #4x4@ircnet
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rangen etuperän pinjonin stefa | vesku.r | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 14.08.2007 20:27 |
LJ:n etuperän stefan vaihto | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 27.04.2006 12:16 | |
Rangen ZF-automaattilootan suodattimen vaihto | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 22.09.2005 11:12 |
Letukan murrosnivelen vaihto | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.07.2005 22:43 | |
Rangen ohjaustehostimen liemen vaihto | Niko | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.04.2005 10:35 |