Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.01.2005, 09:52
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.285
Perusasetus

Tuon voi suorittaa myös avaamatta sitä 52mm mutteria. Ensin raidetanko ja ohjausvarsi irti, jarrukilpi irti ja ehkä jarrusatula (?). Sitten se iso stefa ja oltatapit irti. Alatappi mahtuu tulemaan just tarpeeksi ulospäin ennenku ottaa jarrulevyyn kiinni. Siitä tippuukin koko paketti syliin ja murros on esillä. Sitten tuo kasaaminen on mukavaa, varsinkin yksin. Painaa jonkin verran siihen nähden että pitäis sovittaa niitä olkatappeja samaan aikaan.
Tapsan kertoma tapa on varmaan helpompi..

-74 Range, 215cid V8
#4x4@ircnet

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rangen etuperän pinjonin stefa vesku.r Tekniikka & Jutustelu 6 14.08.2007 20:27
LJ:n etuperän stefan vaihto Tekniikka & Jutustelu 8 27.04.2006 12:16
Rangen ZF-automaattilootan suodattimen vaihto Paavo Tekniikka & Jutustelu 5 22.09.2005 11:12
Letukan murrosnivelen vaihto Tekniikka & Jutustelu 2 20.07.2005 22:43
Rangen ohjaustehostimen liemen vaihto Niko Tekniikka & Jutustelu 7 29.04.2005 10:35


Sivu luotu: 16:07 (GMT +2).