![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Joo on tullut noita japsilaatikoita korjailtua ainakin nelisenkymmentä .
Laakereiden pinnan rikkoutuminen aiheuttaa hammaskosketuksen muutoksen ja kun sen antaa olla liian pitkään laakereiden haulit tai rullat tai neulat särkyy .Kun esim kytkinakselin haulit irtoavat ne yleensä särkevät ryhmäpyörän hampaat ja silloin remontti alkaa maksamaan . Vanhemmissa 5 vaihteisissa askeissa viitosen laakeri oli ylhäällä ja melko alimitoitettu . Sen ääntämisen kuulee helposti 5 vaihteella . Summa summarum : - Kun ääntä kuuluu käytä ammattilaisen kuultavana . - Vaihda öljyt niin näet onko raudan mujua seassa - Japanilainen vaihteisto on korjattavissa halvalla ilman erityistyökaluja - Saksalaisen vaihteiston korjaaminen maksaa maltaita ja vaatii melkein aina merkk koht työkaluja - Kun teet ajoissa laakerointi maksaa 120 -> - Kun venytät remonttia saat venyttää myös lompakon nyörejä - Vaihteiston korjaaminen on simppeli homma siinä vain ei saa käyttää väkivaltaa Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: BJ-75:n vaihteisto | Tumppi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 10.03.2008 12:56 |
O:LJ vaihteisto | bj45lava | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 04.04.2007 20:28 |
O: HJ vaihteisto | RangeJohtaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 16.09.2006 20:33 |
M: BJ-42 5v.vaihteisto | JV73 | O/M/V Muut | 0 | 06.11.2005 23:03 |
Rangen jakis ujeltaa..... | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 13.06.2005 03:14 |