Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 15.01.2005, 09:20
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Joo on tullut noita japsilaatikoita korjailtua ainakin nelisenkymmentä .
Laakereiden pinnan rikkoutuminen aiheuttaa hammaskosketuksen muutoksen
ja kun sen antaa olla liian pitkään laakereiden haulit tai rullat tai
neulat särkyy .Kun esim kytkinakselin haulit irtoavat ne yleensä särkevät
ryhmäpyörän hampaat ja silloin remontti alkaa maksamaan .
Vanhemmissa 5 vaihteisissa askeissa viitosen laakeri oli ylhäällä ja melko
alimitoitettu . Sen ääntämisen kuulee helposti 5 vaihteella .

Summa summarum :
- Kun ääntä kuuluu käytä ammattilaisen kuultavana .
- Vaihda öljyt niin näet onko raudan mujua seassa
- Japanilainen vaihteisto on korjattavissa halvalla ilman
erityistyökaluja
- Saksalaisen vaihteiston korjaaminen maksaa maltaita
ja vaatii melkein aina merkk koht työkaluja
- Kun teet ajoissa laakerointi maksaa 120 ->
- Kun venytät remonttia saat venyttää myös lompakon nyörejä
- Vaihteiston korjaaminen on simppeli homma siinä vain ei saa
käyttää väkivaltaa

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: BJ-75:n vaihteisto Tumppi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 10.03.2008 12:56
O:LJ vaihteisto bj45lava O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 04.04.2007 20:28
O: HJ vaihteisto RangeJohtaja O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 16.09.2006 20:33
M: BJ-42 5v.vaihteisto JV73 O/M/V Muut 0 06.11.2005 23:03
Rangen jakis ujeltaa..... Tekniikka & Jutustelu 7 13.06.2005 03:14


Sivu luotu: 09:30 (GMT +2).