![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Sisäkierto on nyt päällä varmaan. Eikös tuo auto ole joku -87-88? Tuon ikäisissä rangeissa on just pöllösti sisäkierron läppä alipaineohjattu. Sitten kun alipainekello hajoaa tai letku katkee, hyppää sisäkierto päälle. Otat kuskinpuolen "polvipanelin pois, niin lämppärin päädyssä pitäis näkyä läpän vipu ja se alipainesolkku. Kannattaa vaan sitoa läppä aukiasentoon ja tukkia konehuoneessa se alipaineletku joka menee moottorista siihen alipainesäiliöön. Joka siis on se pieni musta pallo vasemmassa sisäsiivessä. Antti L RR-73
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: rangen V8 | jutkula | O/M/V Muut | 1 | 08.12.2005 22:39 |
Rangen ECU:sta | Tikru75 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 03.11.2005 18:54 |
Rangen ECU | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 27.07.2004 07:41 | |
Rangen PTO | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.11.2003 11:38 | |
Rangen PTO | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 29.07.2003 11:18 |