![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Mutsi soitti että kaksi alle 10v poikaa oli käyny pihassa hakkaamassa vasaralla autojen ikkunoita paskaksi ja repimässä postilaatikoissa olleet kirjeet palasiksi.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Noista kavereista tulee varmaan isoina tämän yhteiskunnan tukipilareita. |
|
||||
|
||||
![]()
Ositus.
Kaikki oli jo jokseekin kunnossa, niin sitten piti exän alkaa kitisemään mun myymän tavaran arvosta ja haarukoista, jotka mulle on kuulemma tulleet.. ![]() ![]() ![]() Ei helevetti sentään.. ![]() Nyt on vituttanu jo vuorokauden verran ihan tarpeeksi. Eikö perkele miljoonaomaisuus ihmiselle riitä?!? Pitää helevetti maksattaa mulla elatusmaksuja niin että selekänahka vuotaa verta ja sitten alkaa kitisemään jostain vitun satasten myyntivoitosta ja vanhoista haarukoista. Minkähän vitun takia tuosta erosin?!? Luonnevika? Jep.. Ja ihan pahinta laatua. Nyt lähetään sitten tappeleen oikeen verisesti.. eN PERKELE ALA ENÄÄ ANTAMAAN YHTÄÄN JÄLKEEN MISTÄÄN.
|
|||
|
|||
![]() Ensimmäisestä kerrasta sen oppii....Lainaus:
Tässäkin tapauksessa olisi kannattanut tehdä ositus tupla paperille ja todistajilla. Siinä vaiheessa kun oli sopu ja puhevälit. Ei olisi niin paljon epäselviä asioita jälkeenpäin. Silti laiha sopu on aina parempi kuin muheva riita. Tosta tykillä ampumisesta hyötyy vain laikimiehet. Toivottavasti saatte sovittua asiat sulassa sovussa. Eli katso itseäsi sielun silmin ja mieti kuinka aikuiset käytäytyy. Siinä vaiheessa kun näytät vihasi toista kohtaan olet varmast hävinnut pelin. Onnea ja menestystä. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lopusta krääsästä tuota olen yrittänyt sovitella nyt puoltoista vuotta. Minkäänlaista sopua ei ole, eikä näköjään tule, vaikka kyykkisin kuinka. Mikään muu ei ole koskaan kelvannutkaan. Sulla kun ei ole asiasta mitään tietoa, niin kannattais ehkä kuitenkin jättää tuollaset ohjeet ihan omaan tietoon. Tai voisit mennä neuvoon sitä osapuolta joka musta levittää paskapuheita ja haukkuu mua mun omille pojille.. Se on sitä miten aikuinen käyttäytyy niille.. Jos tuo sun viimenen rivi paikkansa pitäisi, niin olisin jo voittanu.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä naurattaa!!! | Häänrik | Chit-Chat | 472 | 31.12.2024 18:05 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2014 | mäksä | Chit-Chat | 1587 | 01.01.2015 06:27 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |